Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:37:19 GMT

امید تراکتوری ها به زوج طلایی خط حمله (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۵۴۱۰

با پیوستن مهاجم ماشین سازی به تراکتور، خط حمله سرخ پوشان فوتبال آذربایجان با قدرت بالاتری وارد نیم فصل دوم خواهد شد.

به گزارش ورزش سه؛ یکی از مشکلات همیشگی تیم تراکتور طی سال های اخیر، در بخش حمله بود و شاهد حضور مهاجمان پرتعدادی در این تیم برای رفع مشکل یاد شده بویم؛ مهاجمانی که هیچ کدام نتوانستند تراکتور را بعد از لوسیانو ادینیو که آقای گل لیگ چهاردهم شده بود، صاحب مهاجم گلزنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جز یک مقطع کوتاه که آنتونی استوکس با گلزنی های خود، تراکتور را در خط حمله بی نیاز کرده بود، مهاجمان دیگر این تیم در سال های اخیر آمار گلزنی ناامیدکننده ای از خود به جای گذاشتند تا این که با حضور محمد عباس زاده، تراکتور بعد از مدت ها صاحب یک مهاجم گلزن شد.

 

 

عباس زاده خیلی زود توانست خود را در تراکتور نشان داده و گل های حساسی برای این تیم به ثمر برساند. مهاجم قائمشهری تراکتور در 10 حضور ثابت و 4 حضور به عنوان بازیکن جایگزین، موفق به زدن 7 گل برای تیمش در نیم فصل اول شد تا در جایگاه چهارم برترین گلزنان دور رفت قرار بگیرد.

 

مشکلی که تراکتوری ها در این فصل داشتند، نبود یک زوج مناسب در کنار عباس زاده بود. این مشکل باعث شد تا در روزهایی که این مهاجم در گلزنی ناکام بود، تراکتور هم توفیقی در باز کردن دروازه حریفان نداشته باشد؛ مگر اینکه هافبک ها و مدافعان تیم برای گلزنی دست به کار شده و جور مهاجمان را بکشند. اما این گلزنی ها هم به حدی نبود که تراکتور را در بازی های مهم یاری کند.

 

در شرایطی که عباس زاده نصف گل های تیمش در نیم فصل را به ثمر رساند، حضور یک مهاجم گلزن دیگر، نیاز مهمی بود که با جذب پیمان بابایی در تراکتور رفع شد. پیمان بابایی، مهاجم تیم ماشین سازی که با وجود شرایط بد تیمش در نیم فصل موفق به زدن 6 گل شد، می تواند زوجی طلایی  برای عباس زاده در نیم فصل دوم باشد.

 

با داشتن عباس زاده و بابایی در خط حمله، تراکتور شرایط بسیار بهتری در نیم فصل دوم خواهد داشت و می توان آمار گلزنی بهتری را از این تیم انتظار داشت. بابایی از روز گذشته به تمرینات تراکتور اضافه شده و در حال آماده شدن برای حضوری موفق در کنار عباس زاده است.

تراکتور پیمان بابایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور پیمان بابایی نیم فصل عباس زاده خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها