Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:51:37 GMT

تجلیل از ۵۰ خیر مدرسه ساز کرمانی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۵۵۵۱

تجلیل از ۵۰ خیر مدرسه ساز کرمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، عصر امروز در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز که بصورت ویدیو کنفرانسی همزمان با سراسر کشور باحضور جمعی از مدیران استانی دراستانداری کرمان برگزار شد، علی زینی وند استاندار کرمان گفت: استان کرمان طی چند سال گذشته، در جذب منابع ساخت مدرسه وخیران رتبه قابل قبولی را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما همچنان نیازبه کمک خیران داریم چراکه در بعضی نقاط محروم وعشایری هنوز در برخی مدارس بخاری نفتی و یادر روستا مدارس کپری وجود دارد.

زینی وند تصریح کرد: از سال ۹۲میزان کمک خیرین از رقم ۵ میلیارد تومان به ۲۲۰ میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی رسیده است، این در حالی است که این کمک‌ها از اعتبارات دولتی جلوتر بوده است.

او با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در استان نسبت به متوسط کشوری متناسب بوده است، گفت: اما در مناطق محروم وعشایری این تناسب متوازن نیست.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نیز در این مراسم گفت: رشد ۶۹۳ درصدی تعهدات خیرین مدرسه ساز استان کرمان از جشنواره بیست و یکم تا جشنواره بیست و دوم موجب شده استان‌کرمان در رشد جذب مشارکت‌های خیرین و مردمی رتبه اول کشور را کسب کند.

او از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در استان کرمان قدردانی کرد و اظهار کرد: در سال ۹۹ مشارکت خیرین مدرسه ساز، فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، موسسه خیریه مهر گیتی، مشارکت چشمگیر عموم مردم نجیب و مهربان استان کرمان در طرح ملی "آجر به آجر" و پویش‌های" مهر محرم" و پویش بانوان "من مادرم بچه‌های ایران فرزند من" دست به دست هم داد تا استان کرمان در شاخص جذب مشارکت‌های خیرین و مردمی در کشور رتبه نخست را کسب کند.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه تعهدات خیرین مدرسه ساز در جشنواره بیست و دوم بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ با تخصیص اعتبار دولتی به تعهدات خیرین برای تکمیل پروژه‌ها، سال خوبی از نظر رشد اعتبارات ملی نیز خواهیم داشت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در این جشنواره از کتاب زندگینامه خیر نیکوکار حسین عباسلو رونمایی شد.

او ضمن قدردانی از نیت و اقدام این خیر بزرگ افزود: وی در استان کرمان ۱۷ مدرسه را کلنگ زنی کرده، که تاکنون ۷ مدرسه  به بهره برداری رسیده و مابقی در حال ساخت است.

در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز با اهدا لوح سپاس و تندیس جشنواره تجلیل و تکریم به عمل آمد و از ترانه خیرین مدرسه ساز با صدای هنرمند برجسته کرمانی رضا بیجاری نیز رونمایی شد.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز کلنگ زنی خیرین مدرسه ساز استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در جشنواره امتنان استان گفت: بر اساس کد کارگاهی در پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به‌ پایان سال ۱۴۰۱، تقریبا ۱۵۰۰ کارگاه به مجموعه کارگاه‌های استان اضافه شده است. 
امیدی افزود: بیش‌ از ۲۴۹ هزار نفر فهرست بیمه شده اجباری توسط کارفرمایان استان به تأمین اجتماعی ارسال می‌شود که همگی کارگر هستند. 
او عنوان کرد: فراخوان برگزاری جشنواره امتنان استان مرکزی از ۱۰ مهرماه سال گذشته شروع شد که تا اول آذرماه ادامه داشت و در نهایت منجر به ثبت‌نام ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه این جشنواره شد. 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: هشت واحد برتر استانی، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر در مجموع به عنوان  منتخبان این جشنواره انتخاب و در هفته کار و کارگر تجلیل شدند. 
امیدی افزود: در سطح استان مرکزی ۲۴۹ هزار کارگر در بیش از ۲۵ هزار کد کارگاهی فعالیت می‌کنند.
استاندار مرکزی در این همایش با تجلیل از مساعی کارگران گفت: تقارن چهار مناسبت هفته معلم، هفته سلامت، هفته شورا‌ها و هفته کارگر تقارن زیبایی در طول این هفته بود.
مخلص الائمه افزود: روزی که به اسم یک قشر اسم گذاری می‌شود فرصتی ایجاد می‌کند برای بیان موفقیت‌های آن حوزه و البته در این روز به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه هم پرداخته می‌شود.
او با اشاره به اینکه در استان بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری از طبقه کارگری هستند خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن و بخش کشاورزی موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم که در این زمینه‌ها باید از جامعه کارفرمایی و کارگری باید تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی