Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در اتفاقی عجیب، هواداران استقلال در اعتراض به شرایط این تیم مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. در این تجمع، هوادران استقلال اعتراض های شدیدی به عملکرد وزارت ورزش داشتند. در پی این اتفاق، حنیف عمران زاده که اکنون از اعضای کادر فنی آبی پوشان است، واکنش تندی به اعتراض هواداران استقلال داشته است و آن ها هوادارنما خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال،‌ بعد از حواشی ایجاد شده درباره کادرفنی استقلال و انتقادهایی که برخی هواداران از عملکرد محمود فکری و دستیارانش داشتند، حالا حنیف عمران زاده در حمایت از سرمربی آبی ها پست تندی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

عمران زاده در واکنش به تجمع هواداران استقلال جلوی مجلس شورای اسلامی اعلام کرده که محمود فکری از تجمعات و حرکات زشت باخبر نبوده است. او همچنین اعلام کرده که برخی افراد فکری را به خط دهی متهم کردند و این در حالی است که این افراد به زودی روسیاه می‌شوند.

عمران زاده در بخش پایانی متن منتشر شده اش آورده که به هواداران واقعی استقلال احترام می‌گذارد اما آنها که ادای استقلالی بودن را در می‌آورند را رسوا می‌کند.

متن کامل حنیف عمران زاده در حمایت از محمود فکری در ادامه آمده است:

دوستان عزیز، اتفاقات امروز مقابل مجلس برای من استقلالی مایه تاسف است. در تاریخ استقلال نه دیده و نه نشنیده بودم که این همه هجمه و فشار به استقلال وارد شود. روح محمود فکری از اتقاقات جلوی مجلس، درگیری ها و حرکات زشتی که در شان نام استقلال نیست خبر نداشته که یک عده از خدا بی خبر ایشان را به خط دهی متهم کردند. محمود فکری اهل این کارها نبوده و نیست و تا ابد از این کارها نخواهد کرد و اگر قرار بود این راه را برود امروز این رفتارها را نمی دید. مطمئن هستم روسیاه می شوند آن هایی که این سناریو را چیدند. من آدمی نیستم که ساکت بمانم و مطمئن باشید با کمک خدا آن هایی که ادای استقلالی بودن را در می آورند به زودی رسوا می کنم. سرم جلوی هوادار واقعی همیشه پایین است و خاک پای همه آن ها هستم ولی از خیلی ها خیلی چیزها یادم می ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمود فکری حنیف عمران زاده تجمع هواداران استقلال مجلس شورای اسلامی استقلال تجمع هواداران استقلال حنیف عمران زاده مجلس شورای اسلامی محمود فکری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو عمران زاده محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد خیلی خوبی را در بازی با شمس‌آذر به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۰ مسلط به بازی بود اما متاسفانه در حالی که سه بر صفر از رقیب پیش بودند بازی را رها و به یک‌باره ۲ گل دریافت کردند!

وی افزود: به نظرم این تصور بین بازیکنان استقلال به وجود آمد که پیروز میدان شده‌اند و به همین دلیل برای دقایقی حریف را دست کم گرفتند. این اتفاق نباید تکرار شود. بازیکنان باید تا آخرین دقیقه بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در روزهایی که لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است، فدراسیون باید نظارت دقیق‌تری به این رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم از VAR استفاده کند.

موسوی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. الان بازی هر هفته برای این تیم حکم قهرمانی را دارد و استقلال باید بازی‌های آینده را با دقت و قدرت بیشتری پیگیری کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال به دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم نیز اشاره کرد و گفت:‌ بازی با تراکتور برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و در خانه حریف مسابقه حساسی را در پیش دارد و اگر بتواند این تیم را در تبریز شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: واگذاری استقلال اتفاق خوشایندی برای این تیم خواهد بود و به طور حتم بسیاری از مشکلات مالی آبی‌پوشان از بین خواهد رفت. مهم‌ترین اتفاق این واگذاری برطرف شدن مالکیت مشترک سرخابی‌ها بود و امیدوارم مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان صادر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است