Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهراد پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان افزود: خانه بهداشت روستای ورکیان زیر نظر مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهر دامغان قرار دارد.

او  تصریح کرد: این خانه بهداشت در زمینی به مساحت ۹۲۵ متر مربع با زیربنای ۸۵ متر مربع ایجاد و برای ساخت و تجهیز آن سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی افزود: این خانه بهداشت از جمله طرح‌های تکمیل و نوسازی خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان است که از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و اکنون به بهره برداری رسید که این مجموعه با هدف نوسازی و ایجاد محیطی با امکانات بهتر پزشکی ایجاد شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان بیان کرد: کلیه خدمات بهداشتی از جمله مراقب‌های بهداشتی تمامی گروه‌های سنی شامل نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان در این مکان ارائه می‌شود.

پورمحمدی گفت: مراقبت‌های دوران بارداری، آموزش بهداشت عمومی و محیط، واکسیناسیون و مبارزه با بیماری‌ها نیز از دیگر خدمات قابل اجرا در این خانه بهداشت روستایی است که توسط بهورز خانم و آقا به صورت ثابت و همه ایام هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه بهداشت سلامت شهری خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی