Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی روزهای اخیر مسائل و مشکلات مربوط به تداوم فعالیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مورد پیگیری قرار گرفت و در همین رابطه مذاکراتی با مسئولان دستگاه قضایی، اعضای شورای تامین استان و همچنین مدیران این شرکت انجام شد.

وی بر پرداخت به موقع حقوق، پاداش و عیدی کارکنان این شرکت تاکید کرد و ادامه ‌داد: سیاست مجموعه مدیریت ارشد خوزستان رفع موانع تولید در مسیر فعالیت این شرکت است تا در شرایطی آرام به مسائل موجود در حوزه قضائی هفت تپه رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان یادآورشد: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه علاوه بر تولید شکر صنایع جانبی دیگری را در دست احداث دارد و لازم است با همکاری که صورت می‌گیرد هرچه زودتر این واحدها به بهره‌برداری برسند.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه مخالف دولتی شدن هفت تپه و هر کارخانه دیگری هستم ادامه ‌داد: امیدوارم دستگاه قضایی همانگونه که انتظار می‌رود به نفع تولید و اشتغال برای هفت تپه حکم صادر کند تا از این طریق کارگران نیز با آرامش بیشتری به حقوق خود دست یابند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با بیش از پنج هزار نیروی کار در ۱۵ کیلومتری شوش واقع شده است.

پرونده فسخ قرارداد واگذاری کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به قوه قضائیه ارجاع شده تا در این خصوص حکم نهایی صادر شود.

برچسب‌ها سازمان خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه خوزستان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه خوزستان سازمان خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه خوزستان قوه قضاییه اخبار کنکور کشت و صنعت نیشکر نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است