Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی شامگاه سه‌شنبه پنجم اسفندماه در دیدار با مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، با اشاره به اهمیت بنگاه‌های اقتصادی کوچک در مباحث مطرح شده توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این بنگاه‌ها زیربنای اقتصاد مقاومتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: صندوق کارآفرینی امید استان و کشور بایستی مشاغل خرد و کوچک، استارتاپ‌ها و صنایع نوپا را در سطح استان مدنظر قرار دهند تا بتوان سبب شکوفایی استعداد‌های نهفته جوانان این خطه شد.

او ضمن قدردانی از فعالیت صندوق کارآفرینی امید در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی و محروم، بیان کرد: توجه به مشاغل خرد و بنگاه‌های اقتصادی کوچک یکی از مهم‌ترین مباحثی است که این صندوق می‌تواند در رأس اقدامات خود قرار دهد.

صادقی با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی در شهرستان تکاب، یادآور شد: تمامی دستگاه‌های استانی ملزم به ارائه خدمات بیش‌ازپیش به این شهرستان برای برطرف کردن مشکلات گذشته و هموار‌سازی مسیر برای پیشرفت منطقه هستند.

او با اشاره به هدف‌گذاری‌های این دیدار، تصریح کرد: شایسته است حمایت از استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآور با کمک سازمان فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری استان، توانمندسازی شهرستان تکاب با توجه به اولویت‌های شهرستان و احداث کارخانه کمپوست و بازیافت زباله در مناطق مستعد استان جزو هدف‌گذاری‌های صندوق کارآفرینی قرار گیرد.

ناهید کشاورز فرد مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و آخوندزاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی در این دیدار به بحث و تبادل نظر در مورد توسعه استان، استفاده از ظرفیت‌های نهفته، اشتغال‌زایی برای جوانان، اعطای تسهیلات کم‌بهره و توسعه شهرستان تکاب با معاون استاندار پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاغل خرد بنگاه های اقتصادی صندوق کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد