Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی شامگاه امروز در بازدید از بازار خلخال اظهار کرد: این کار با هدف رصد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام شد.

وی افزود: بازرسی اماکن مسیر خیابان امام خمینی خلخال و خیابان‌های منتهی به این مسیر توسط اعضای قرارگاه زیستی انجام شد که بیش از ۳۰ نفر از مغازه‌داران در صنوف مختلف تذکر کتبی دریافت کرده و جریمه شدند و یک واحد متخلف نیز پلمب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال بیان داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد بستری‌ها در مراکز درمانی هستیم و این روند ناشی از بی‌توجهی بازار و عادی انگاری مردم بوده که موج جدید با افزایش بستری‌ها، شهرستان را درگیر خواهد کرد.

وی ادامه داد: زحمات چندین ماهه مردم شهرستان شایسته قدردانی است ولی با عادی انگاری از سوی مردم شهرستان خلخال در روزهای آینده با رنگ وضعیت جدید و خطرناک‌تر  مواجه خواهیم شد که قطعا محدودیت‌هایی در کل شهرستان اجرا خواهد شد.

بابایی گفت: مردم شهرستان خلخال در آستانه عید نوروز باید موارد بهداشتی و پروتکل‌های قرارگاه زیستی را رعایت و از گشت و گذارهای بیجا، شب نشینی‌ و برگزاری جشن‌ها و تجمعات در منازل و مهمانی‌ها پرهیز کنند تا شاهد وضعیت مطلوبی در ایام عید باشیم.

انتهای پیام/3463/631/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازار خلخال امام خمینی بیماری فرماندار خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع غلات آذربایجان‌غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی دیانتی اظهار کرد: توسعه بیماری در رطوبت نسبی بالای ۷۰ درصد و در دمای بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد همراه با باران و یا شبنم سریعتر اتفاق می‌افتد.
دیانتی افزود: بیش از ۷۰ درصد مواد لازم برای پر شدن دانه‌های موجود در خوشه گندم توسط سه برگ انتهایی گندم تامین می‌شود و حفاظت از آنها خصوصاً برگ پرچم نقش بسیار مهمی در افزایش عملکرد گیاه دارد. 
 وی ادامه داد: بیماری برگی زنگ زرد گندم به دلیل ظهور نژاد‌های جدید و با شرایط خاص آب و هوای، هر چند سال یکبار به صورت همه گیر (اپیدمی) در آمده و می‌تواند خسارت زیادی را به محصول گندم وجو وارد کند.
دیانتی با بیان اینکه احتمال شیوع بیماری‌های برگی در همه نقاط استان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط آب و هوایی در کلیه شهرستان‌ها جهت توسعه بیماری مساعدتر است.
وی تصریح کرد: این بیماری به صورت جوش یا تاول‌هایی به رنگ زرد مایل به نارنجی روی برگ‌های محصول ظاهر شده سپس جوش‌ها به سرعت به هم پیوسته و نوار‌هایی درامتداد رگبرگ‌ها در هر ۲ سطح برگ نمایان می‌کنند که به دنبال آن به کل محصول آسیب می‌زند. این مقام مسئول از کشاورزان خواست به منظور حفاظت از مزارع به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی ضمن پایش مستمر مزارع خود با مراجعه فوری به مراکز و مدیریت جهاد کشاورزی تابعه و مشاوره با کارشناسان مربوطه قبل از مشاهده علائم بیماری، نسبت به کانون کوبی و انجام عملیات سمپاشی مزارع خود با سموم شیمیایی توصیه شده اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع غلات آذربایجان‌غربی 
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • عوامل شیوع بیماری آسم و راهکارهای درمان
  • هفت پله قرمز بورس
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد