Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهان پور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به گزارش صدا و سیما از سنگ اندازی‌ها در تولید ایمپلنت ایرانی در استان اصفهان اظهار کرد: در باتوجه به مواردی که در گزارش منتشر شد ما دستور عاجل وزیر بهداشت را در راستای سیاست‌های قبلی داشتیم که به طور مجدانه درباره هر گونه تخلف دنبال می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزیر بهداشت امروز دستور اکید رسیدگی به موضوع را صادر کرد و رییس سازمان غذا و دارو مامور شد تا سفری به اصفهان داشته باشد و گزارش کاملی از بررسی کارگاه و کارخانه ایمپلنت در اصفهان به وزیر بهداشت ارائه کند البته در گزارش مذکور هم عنوان شد که پیش از این هم وزیر بهداشت دستوری برای رفع موانع تولید داده بوده است.

جهان پور گفت: باید توجه داشت که یک یا دو شرکت دیگر مجوز تولید ایمپلنت را تاکنون دریافت کرده اند البته نقاط مبهمی در گزارش منتشر شده وجود دارد و وزیر بهداشت تمام این نکات را در مأموریت رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرده است.

رئیسی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: رئیس سازمان غذا و دارو در مسیر اصفهان قرار دارند یا تاکنون به مقصد رسیده اند و فردا موضوع دقیق بررسی خواهد شد و گزارش جامع تقدیم وزیر بهداشت خواهد شد.

جهان پور اظهار کرد: طبیعتاً با روالی که وزارت بهداشت در ماه‌های اخیر با تاکید بر حمایت از تولید داخل و جدیت و دقت در شفافیت و مقابله با هر گونه فساد، بی انضباطی و تخطی داشته است اگر تخلفی محرز شود برخورد خواهد شد و افراد متخلف که در سال جهش تولید مانع تولید شده باشند به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

رئیسی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یادآوری کرد: باید گزارش نهایی را مطالعه و بررسی کرد که مسیر تولید محصول به درستی و بر طبق موازین علمی و فنی طی شده است یا نه؟ البته ممکن است داعیه این هموطن به طور کامل درست باشد؛ در هر صورت ما منتظر گزارش نهایی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت ایمپلنت دندانی وزارت بهداشت وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: به‌منظور بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

علی‌محمد ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان شهری است که از دیرباز از فرهنگ و تمدنی کهن و ریشه‌دار برخوردار بوده است و این شهر همواره بر تارک افتخارات جلوه‌گری کرده است، تا جایی که نقطه اوج آن را می‌توان در ظهور مکتب حکمت، هنر و معماری و شهرسازی در اصفهان دانست.

وی افزود: به‌منظور پاسداشت این پیشینه گهربار و بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی مجدد در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: دبیرخانه شهر اسلامی حدود ۱۵ سال پیش با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت اسلامی شدن شهرها و اینکه اصفهان می‌تواند مصداق و معنا کننده شهر اسلامی در کل جهان اسلام باشد، شکل گرفت.

ظهرابی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های مدیریتی فرهنگی و نخبگان صاحب‌نظر، پیوست برنامه‌های شهر اسلامی را تدوین و در ترویج اصول و فرهنگ شهرنشینی ایرانی-اسلامی از طریق بهره‌مندی از مطالعات گذشته وبا برنامه‌ریزی به اقدامات عملیاتی و اجرایی بپردازیم.

کد خبر 747723

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • قلیان با گاز خنده!
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان