Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکتی دانش‌بنیان با تولید سیستم‌های برودتی خاص صنعتی و آزمایشگاهی، نیاز صنایع به این محصولات کاربردی را رفع کرد.  

یک شرکت دانش‌بنیان مهندسی در زمینه تولید و اجرای انواع سردخانه یخچال و فریزرهای صنعتی، با شناخت نیازهای فناورانه صنایع، اقدام به تولید یخچال و فریزرهای صنعتی کرده است. محصولاتی که از بازارهای خارجی تأمین می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یخچال‌های صنعتی در واقع به دستگاه‌هایی گفته می‌شود که با استفاده از مکانیسم تجهیزات برودتی فضای داخلی خود را از نظر دمایی تا جایی سرد نگه می‌دارند که مواد فاسدشدنی ماندگاری بیشتری داشته باشند. یخچال و فریزرهای آزمایشگاهی نیز از مهم‌ترین دستگاه‌های سرمایشی و برودتی هستند که وجود آن‌ها در تمام آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مؤسسات تحقیقاتی الزامی است.

در این آزمایشگاه‌ها نمونه‌های ناپایداری وجود دارند که به عوامل محیطی مختلف دما بسیار حساس هستند و به راحتی با کوچک‌ترین اختلاف دمایی فاسد و غیرقابل استفاده می‌شوند. این اتفاق، تحقیقات را برای محققان با مشکل مواجه می‌کند. یخچال فریزرهای آزمایشگاهی بنا به نوع کاربردشان در تجهیزات تحقیقاتی و بالینی، بسیار متنوع طراحی و ساخته می‌شوند.

احسان مهدوی مدیرعامل این شرکت‌، گفت: این شرکت با استفاده از توان تخصصی خود تلاش کرد تا نیاز صنایع به سیستم‌های برودتی را تأمین کند تا با این کار بازار واردات این محصولات و خروج ارز از کشور را از رونق بیندازد. از مهم‌ترین محصولات ما می‌توان به تولید یخچال‌ها و فریزرهای کاربردی در صنایع گوناگون اشاره کرد.

وی افزود: این تولیدات در حوزه‌های پزشکی، آزمایشگاهی و صنعتی استفاده می‌شوند. برخی از این محصولات ضد انفجار هستند و با قیمت پایین‌تر و کیفیتی هم سطح محصولات مشابه خارجی، عرضه می‌شوند.

به گفته این فعال دانش‌بنیان، این شرکت دارای سابقه‌ای طولانی در طراحی سیستم‌های الکترونیک دیجیتال برای مصارف صنعتی و ابزار دقیق و انجام امور تحقیق و توسعه در حیطه الکترونیک و طراحی دیجیتال و مهندسی معکوس است.

مهدوی ادامه داد: «سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی آزمایشگاهی، صنعتی و شیمیایی»، «چمبرهای تست شرایط محیطی»، «یخچال‌ها»، «فریزرها و دیپ فریزرها»، «چیلرها»، «مینی چیلرها»، «آبسردکن‌های صنعتی و تجاری» و «شیرسردکن‌ها در ظرفیت‌ها و طراحی‌های مختلف» و «سیستم‌های کنترل و مانیتورینگ هوشمند» از جمله تولیدات شرکت است.

وی گفت: طراحی، ساخت و اجرای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و الکترونیکی و انجام تعمیرات و همچنین ارتقا سطح سیستم‌های کنترلی تجهیزات نیز دیگر خدمات شرکت به مشتریان است. پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بهداشتی درمانی، شرکت‌های داروسازی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های پزشکی و صنعتی تعدادی از مشتریان محصولات ما هستند.

 

مهر/

برچسب ها: صنعت ، آزمایشگاه ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Mwo

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: صنعت آزمایشگاه بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود