Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:45:09 GMT

انکار متهم در آتش زدن همسر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۶۴۷۷

مرد جوانی که به اتهام آتش زدن همسرش دستگیر شده در بازجویی‌ها مدعی شد همسرش این آتش را به پا کرده بود.

به گزارش ایران، ظهر سه‌شنبه 30 دی مأموران کلانتری 117 جوادیه در جریان مرگ زن جوانی در بیمارستان قرار گرفتند. در تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی، مشخص شد زن 34 ساله روز 25 دی به خاطر آتش‌سوزی خانه‌اش بر اثر سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شده اما پس از 5 روز به کام مرگ رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریق عمدی

تحقیقات از همسایه‌ها نشان می‌داد که همسر زن جوان به‌ نام مهوش عامل این حریق مرگبار است. یکی از همسایه‌ها گفت: صدای دعوا و درگیری زوج جوان مدام به گوش می‌رسید. آن روز هم دعوایشان شده بود. از صحبت‌های آنها این‌طور متوجه شدم که دعوا بر سر اختلاف ملکی است. چند دقیقه‌ای از دعوا گذشته بود که ناگهان در آپارتمان طبقه سوم که محل سکونت آنها بود باز شد و سیروس، همسر مهوش، در حالی که دست پسر 7 ساله‌اش را گرفته بود از آپارتمان خارج شد.

او به طبقه همکف رفت و دقایقی بعد با یک ظرف 20 لیتری بنزین به خانه برگشت.او ادامه داد: سیروس بنزین را روی همسرش و داخل خانه ریخت و فندک را کشید. صدای انفجار شدیدی آمد، انفجاری که باعث شکسته شدن شیشه‌ها و پرتاب در شد.

بعد از این حادثه، سیروس، خود را به خودرواش رساند و با بچه‌اش از محل متواری شد.با مشخص شدن هویت عامل این آتش‌سوزی دستور بازداشت سیروس صادر شد و چند روز بعد رد وی در زادگاهش که یکی از شهرهای استان مرکزی بود شناسایی شد از آنجا که سیروس در آتش‌سوزی دچار سوختگی شده بود برای درمان به بیمارستان رفته بود تا در آنجا تحت درمان قرار بگیرد، بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم در بیمارستان را صادر کرد و پس از بهبودی نسبی مرد جوان که از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود، او به تهران منتقل شد.

ادعای عجیب

مرد جوان در تحقیقات اولیه مدعی شد که در قتل همسرش نقشی نداشته است. او گفت: همسرم خانه‌دار بود و مدتی قبل با مرگ پدرش ارثیه‌ای به او رسید. با تلاش خودم، این ارثیه را تبدیل به خانه‌ای کردیم که در آن ساکن بودیم. ارثیه پدری همسرم خیلی کمتر از پول خانه‌ای بود که در آن ساکن بودیم به همین دلیل از همسرم خواستم دو دانگ از خانه را به‌نام من بزند.اما همسرم راضی نمی‌شد.

روز حادثه هم سر همین مسأله باهم دعوایمان شد. از باک ماشینم مقداری بنزین کشیدم و روی خودم ریختم و به او گفتم خودم را آتش می‌زنم. اما او که باور نکرده بود من بنزین روی خودم ریختم، کبریت را روشن کرد و باعث آتش‌سوزی شد. بعد از آتش‌سوزی از ترس آنجا را ترک کرده و بچه‌ام را به خانه یکی از بستگانم گذاشتم و برای درمان به شهرستان خودم رفتم.

متهم جوان به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در رابطه با این جنایت آتشین ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی زکی یمانی انکار متهم آتش همسر سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی زکی یمانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی