Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:41:53 GMT

لواندوفسکی از اسطوره رئال مادرید گذشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۶۵۶۷

رابرت لواندوفسکی با گذر از رائول گونزالس به سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شروعی طوفانی در خانه لاتزیو داشته و در همان 30 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه این تیم را باز کرده تا بخش زیادی از راه صعود را در همان نیمه اول دیدار رقت و در پایتخت ایتالیا طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گل اول بایرن مونیخ توسط رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و باتجربه این تیم وارد دروازه لاتزیو شد. این گلزن 32 ساله در موقعیتی تک به تک به زیبایی دروازه بان بیانکوچلستی را جا گذاشته و موفق شد دروازه خالی این تیم را باز کند و گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

این گل شماره 72 رابرت لواندوفسکی در لیگ قهرمانان بود و حالا او بالاتر از رائول، اسطوره رئال مادرید رسما تبدیل به سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان شد. البته فاصله رابرت لواندوفسکی با نفر اول و دوم به حدی است که بعید است او بتواند رتبه ای بهتر از سوم را کسب کند.

 

در حال حاضر کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس با 134 گل و لیونل مسی، گلزن قهار بارسلونا با 119 گل رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده اند. رابرت لواندوفسکی هنوز سه رقمی نشده و برای رسیدن به این هدف باید 28 بار دیگر در لیگ قهرمانان گلزنی کند.

 

 

 

 

 

بایرن مونیخ یوونتوس لیونل مسی بارسلونا کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ یوونتوس لیونل مسی بارسلونا کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی رابرت لواندوفسکی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ روبروی این تیم به میدان خواهد رفت و هواداران و فوتبال‌دوستان امیدوار هستند که یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل این مسابقات را تماشا کند.

این بازی در حال برگزار خواهد شد که هواداران و بازیکنان رئال مادرید در روزهای گذشته با توجه به نتایج چند فصل اخیر برابر بایرن مونیخ که در اکثر موارد با پیروزی این تیم همراه بوده کری‌های بسیاری برای تیم حریف خوانده‌اند.

و این بار نوبت به راموس رسیده است که یکی از جذاب‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین تقابل‌های دو تیم را در صفحه اینستاگرامش یادآوری کند، دیداری به یاد ماندنی که با گلزنی او و سود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان و کسب دهمین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها همراه بود.

رئال مادرید که در آن زمان هم کارلو آنجلوتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت در سال ۲۰۱۴ در نیمه نهایی روبروی بایرن به میدان رفت و موفق شد این تیم را که در آن زمان تحت هدایت پپ گواردیولا بود با چهار گل از سر راه بردارد و راموس با انتشار پستی مربوط به آن زمان به شیوه خودش برای بایرن کری خواند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است