Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ با پیروزی پر گلی که برابر لاتزیو به دست آورد تا حدود زیادی صعودش را به یک چهارم نهایی قطعی کرد. جدال اتلتیکو مادرید برابر چلسی هم با یک گل به سود تیم لندنی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار شد و بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در ایتالیا یک پیروزی قاطع و روحیه بخش را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن که بعد از عملکرد ناامید کننده خود در دو بازی اخیر بوندسلیگا به مصاف لاتزیو رفت توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا صعودش را تا حدود زیادی به دور بعد قطعی کند.

گل های بایرن را در این بازی روبرت لواندوفسکی، جمال موسیالا، کینگسلی کومان و بازیکن حریف به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار برگزار شده که بسیار حساس هم بود دو تیم اتلتیکو مادرید و چلسی به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در اسپانیا و به میزبانی اتلتیکو مادرید برگزار شد با یک گل به سود چلسی به پایان رسید تا کار اتلتیکو در دیدار برگشت بسیار سخت شود.

تک گل چلسی را در این بازی اولیویه ژیرو با یک ضربه برگردان زیبا به ثمر رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، دیپای هرگز نتوانست مهاجم مورد انتظار برای اتلتیکو نشان دهد. او که از بارسا به اتلتیکو پیوست، در فصلی که برای این تیم اصلا خوب پیش نرفت و تنها برای کسب سهمیه می جنگد، نیمی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد.

دیپای آخرین بار در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند مصدوم شد و دیگر نتوانسته برای تیمش به میدان برود ولی او دیروز به تمرینات برای بازی با مایورکا اضافه شد. دیداری که امشب برگزار خواهد شد.

سیمئونه وقتی با سوالی در مورد وضعیت مصدومیت دیپای روبه‌رو شد، پاسخی کنایه‌آمیز داد: «بله، امروز دیدم که او تمرین کرد. به هر حال چیزی به یورو 2024 نمانده و این برای او انگیزه خوبی است. به همین دلیل مطمئنم در هفته های پیش رو او با 100 درصد توانش به ما کمک خواهد کرد. همیشه وقتی یورو نزدیک می شود، برخی بازیکنان دو برابر در زمین تلاش می کنند چون می خواهند در بهترین فرم به این رقابت ها برسند.»

دیگر خبرها

  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!