Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال خاتم اردکان امسال با هدایت فرهاد نفرزاده در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرد. این تیم در ابتدای راه برای تقویت خود به دنبال جذب یک پاسور خارجی بود. اردکانی‌ها ابتدا با یک پاسور هلندی به توافق رسیدند که شرایط برای حضور وی در ایران فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نفرزاده به سراغ رایکو اشتروگر، پاسور 25 ساله تیم‌ ملی مونته‌نگرو رفت و توانست با وی به توافق برسد.

نفرزاده به دلیل کسب نتایج ضعیف در نیم فصل از جمع اردکانی ها جدا شد. در پایان فصل هم تیم والیبال خاتم در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت و نتوانست به جمع 8 تیم برتر صعود کند. 

در پایان فصل رایکو اشتروگر به دنبال برگشت به کشور خود است، اما مشکل بزرگی سر راه وی قرار دارد که تاکنون مانع سفر این بازیکن به مونته نگرو شده است. در قراردادی که تنظیم شده مالیات این بازیکن به صورت کامل برعهده باشگاه قرار گرفته است و حالا مسئولان خاتم اردکان برای تهیه این مبلغ دچار مشکل هستند.

در شرایطی که اردکانی ها باید بیش از 100 میلیون تومان فقط برای مالیات رایکو پرداخت کنند، این بازیکن در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد و هر روز این موضوع را از مسئولان باشگاه پیگیری می‌کند.

علیرضا جدیدی، مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط قراردادی رایکو اظهار داشت: مدیران باشگاه در جریان جزئیات قرارداد این بازیکن نبودند. از پیدا کردن تا ثبت قرارداد این بازیکن برعهده فرهاد نفرزاده بود. ما نمی دانستیم که مالیات او را هم باشگاه باید پرداخت کند، اما متاسفانه چنین موردی در قرارداد رایکو ثبت شده است.

وی ادامه داد: نفرزاده به واسطه دوستانی که داشت توانست با این بازیکن به توافق رسیده و قراردادش را تنظیم کند. ما هم بنا را بر اعتماد گذاشته بودیم و در پایان مسابقات متوجه شدیم که باید بیش از 100 میلیون تومان فقط برای مالیت رایکو پرداخت کنیم. شرایط مالی ما این روزها چندان مساعد نیست و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر رایکو در ایران است و شنیده ام که بلیت برگشت را هم تهیه کرده و با این شرایط فشار مضاعفی به ما وارد شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهاد نفرزاده علیرضا جدیدی تیم والیبال خاتم اردکان والیبال خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی

ستاره گرجستانی ناپولی تمایل دارد برای بارسلونا بازی کند، تیمی که دقیقا در پست او به دنبال جذب بازیکن است. 

طرفداری | با توجه به علاقه بارسلونا به خویچا کواراتسخلیا، کار ناپولی برای تمدید قرارداد ستاره گرجستانی سخت شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیر برنامه های کواراتسخلیا فردا با رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی لورنتیس، برای بحث در مورد قرارداد جدید این وینگر دیدار خواهد کرد.

با توجه به وضعیت فعلی قرارداد، مدیر برنامه بازیکن احتمالا از گزینه های پیش روی این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی هم صحبت کرند. به نظر می رسد ناپولی برای قرارداد جدید دستمزد 4 میلیون یورو در سال پیشنهاد دهد، اما خواسته فعلی بازیکن 5 میلیون یورو است.

در همین حال، احتمال حضور بارسلونا برای جذب این بازیکن گرجستانی افزایش یافته است. گفته می شود ژاوی بسیار به این بازیکن علاقه مند است و آینده کواراتسخلیا در ناپولی هرگز به این اندازه نامشخص نبوده است. تا به حال در مورد قرارداد جدید این بازیکن صحبت های زیادی شده، اما به نظر می رسد تاکنون هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی