Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:14:56 GMT

نیک‌بین: مماشات با گرگی مثل آمریکا ستم به ملت است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۷۱۴۲

نیک‌بین: مماشات با گرگی مثل آمریکا ستم به ملت است

حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مصوبه مجلس برای لغو اجرای پروتکل الحاقی در قالب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها گفت:‌ این مصوبه نماد یک رفتار انقلابی است که باید به طور جد اجرا شود.

وی افزود: تجربه سال‌های پس از پیروزی انقلاب و حتی پس از آن نشان داده که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و مماشات با گرگی مثل آمریکا ستم به ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: سَبُعیت بخش جدایی‌ناپذیر از سیاست غرب است و ما باید بدانیم که آنها همواره این رویه را در روابط سیاسی خود در دستورکار دارند.

نیک‌بین خاطرنشان کرد: در ماجرای برجام هم در این چند سال تجربه شد که آمریکا و غرب قابل اعتماد نیستند و دیدیم که آنها به تعهدات خود در قالب این توافق‌نامه عمل نکردند.

وی افزود: به هیچ وجه نباید به حرف و حتی امضاهای مقامات غربی اعتماد کرد و ازسرگیری انجام تعهدات ایران در برجام زمانی خواهد بود که آمریکا و اروپا هم به تعهداتشان در برجام عمل کنند و تحریم‌های بانکی، نفتی و... در قالب برجام را بردارند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: لغو اجرای پروتکل الحاقی و ازسرگیری غنی‌سازی 20 درصد از سوی جمهوری اسلامی کاملا به طور قانونی است و هیچ مغایرتی با برجام ندارد؛ چراکه در بندهای 36 و 37 این معاهده این حق برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ دانسته شده که چنانچه طرف‌های دیگر معاهده به تعهداتشان عمل نکنند ایران نیز می‌تواند اجرای تعهداتش را متوقف کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: عضو فراکسیون روحانیت مجلس برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد