Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی بیگی نژاد عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات وزیر نفت مبنی بر اینکه پالایشگاه ستاره خلیج فارس آنقدر بد مدیریت شده است که می‌بایست به عنوان عبرت در دانشگاه‌ها تدریس شود، اظهار داشت: این در حالی است که پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سال ۹۲ و بنا بر نامه زنگنه با حدود ۷۰ درصد پیشرفت تحویل دولت روحانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احتمالا وزیر نفت در سخنرانی‌های بعدی، پروژه‌های سیراف، قرارداد کرسنت، قطع ارتباط با ترکمنستان، قرارداد با توتال، لغو قرارداد با پاکستان و افت گاز در پارس جنوبی را که از افتخارات خودشان است را به عنوان واحد درسی جدید در مدیریت معرفی خواهند کرد.

به گزارش فارس، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت چند روز گذشته گفته بود یکی از طرح‌هایی که باید به عنوان یک نمونه اغتشاشات مدیریتی در دانشگاه‌ها تدریس شود طرح پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس است که تحویل دولت یازدهم شد. بنده بدتر از طرح ستاره خلیج‌فارس در عمرم ندیدم، زیرا این طرح تا حدی مغشوش بود که فقط به درد تدریس در دانشگاه‌ها می‌خورد که مبادا این کار دوباره تکرار شود.

وی بیان کرد: در اوایل دوران دولت یازدهم سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء به همراه یکی دیگر از سرداران از پروژه ستاره خلیج‌فارس بازدید کرد. آن سردار بعد از بازدید از طرح پرسید که آیا داعش به این پالایشگاه حمله کرده است؟ آن موقع ما چطور می‌خواستیم از این واحد به هم ریخته بنزین تولید کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: خلیج فارس زنگنه پارس جنوبی پالایشگاه ستاره خلیج فارس کرسنت پروژه های سیراف پالایشگاه ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از روی کار آمدن مالک جدید در باشگاه استقلال و واگذاری سهام آبی ها به صنایع پتروشیمی خلیج فارس، صحبت هایی درخصوص تغییر نام آبی ها مطرح شد و اینکه پسوند خلیج فارس به انتهای نام استقلال اضافه شود.

حالا و در حاشیه جلسه هیأت دولت، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران به سوالی درخصوص تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد که همه چیز باید از طریق مراحل قانونی طی شود.

کیومرث هاشمی در در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

هاشمی در پایان توضیح داد: خواهش می‌کنیم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ چه کوچک اگر قرار است تغییر نام بدهند، حتما این مسیر قانونی را طی کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها