Web Analytics Made Easy - Statcounter

داستان سرایش و ساخت شعر و تصنیفی در سوگ کلنل پسیان در رادیو فرهنگ روایت می شود.

به گزارش ایسنا، در برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» چهارشنبه (٦ اسفند ماه) «گریه کن» از آثار عارف قزوینی که برای درگذشت کلنل محمد تقی پسیان ساخته شده است پخش و بررسی می شود.
این برنامه که به بررسی شناسنامه شعر و موسیقی آثار فاخر ایرانی اختصاص دارد این بار  با پخش اجرای اولیه اثر « گریه کن» با صدای غلامحسین بنان و تنظیم روح الله خالقی این تصنیف دشتی را معرفی و بررسی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بازخوانی این تصنیف که در سوگ کلنل محمدتقی‌خان پسیان سروده شده و معروف به «تصنیف کُلنل» بوده است با صدای هادی فیض آبادی، شهرام ناظری و ایرج بسطامی نیز در این برنامه پخش می شود.
 پنج شنبه (٧ اسفند) نیز در این برنامه «خواب و خیال» با آهنگسازی «مجید وفادار» شعری از «محمود ثنایی» و با صدای «داریوش رفیعی»پخش و بررسی می شود.
برنامه «با کاروان شعر و موسیقی» ساعت ۱۱:۴۰ به تهیه کنندگی یلدا احتشامی و اجرای مریم واعظ پور روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنامه با کاروان شعر و موسیقی کلنل پسیان عارف قزوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،   تبیین مسائل اقتصادی کشور موضوع این برنامه است.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه به مدت ۷۰ دقیقه پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)
  • از بقیع صدای گریه می‌آید