Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از روی کار آمدن در ابتدای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر برای پرداخت مطالبات و قسط اول قرارداد اعضای تیم اقدام به دریافت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان قرض از یک شرکت کرد.

پولی که از شرکتی خارج از دایره همکاری مالی این باشگاه با اسپانسرهایش تامین شد اما مدیریت باشگاه هرگز توضیحی در این خصوص ارائه نکرد که قرض دریافتی را چگونه پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیعی پس از انتصاب در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با پرونده بدهی سنگین ماریو بودیمیر مهاجم پیشین کروات سرخ‌ها روبرو شد تا فرصت اندکی برای پرداخت طلب ۴۷۵ هزار یورویی و سود سالیانه پنج درصد آن داشته باشد.

این بار سید مجید صدری رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اقدام به گرفتن قرض ۳۵ میلیارد تومانی کرد تا بتواند در کوتاه‌ترین بازه زمانی پول بودیمیر را پرداخت و پنجره پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی را باز کند.

مبلغ سنگینی که باز هم در خصوص دریافت آن اطلاع رسانی نشد تا به ابهامات مالی پرسپولیس بیافزاید.

باشگاه پرسپولیس که برای دریافت پول از کارگزار برند خود با مشکل روبرو شد چاره‌ای جز گرفتن قرض از شرکت‌های صاحب توان مالی بالا نداشت اما تکلیف نحوه پرداخت این پول نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است تا سرخپوشان با بدهی سنگین و بزرگ‌تری روبرو باشند.

قرضی که مدیران باشگاه برای پرداخت آن افکاری را در سر دارند اما شفاف سازی در خصوص آن صورت نگرفته است تا دل هواداران این تیم را که بارها با چنین مشکلاتی روبرو شده‌اند، قرض کنند.

کد خبر 5154156

منبع: مهر

کلیدواژه: جعفر سمیعی سید مجید صدری باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو مهدی طارمی لیگ برتر والیبال هندبال هیات فوتبال استان تهران علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس والیبال اردوی تدارکاتی فدراسیون تکواندو ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال جریمه مالی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است: 

 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست: 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • استقلال جریمه مالی شد
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند