Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:54:11 GMT

خودکفایی ۹۵۷ خانواده زیرپوشش کمیته امداد همدان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۷۳۱۰

خودکفایی ۹۵۷ خانواده زیرپوشش کمیته امداد همدان

گروه استان‌ها ـ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵ هزار و ۹۱۵ مورد شغل برای مددجویان و نیازمندان ایجاد شده است،گفت: امسال ۹۵۷ از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد به خودکفایی رسیده‌اند. - اخبار استانها -

شهرام عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  همدان ،  درباره اقدامات این نهاد برای توانمندسازی افراد زیرپوشش کمیته امداد استان، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 5 هزار و 915 مورد شغل برای مددجویان و نیازمندان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه 171 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد این مشاغل صرف شده است، افزود: حدود 60 درصد از مشاغل در مناطق روستایی و محروم ایجاد شده است.

عابدی در خصوص توانمندسازی و خودکفایی بانوان از محل طرح‌های اشتغال کمیته امداد، بیان کرد: بیش از 52 درصد از مشاغل، برای زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است. 

وی عنوان کرد: مشاغل با تکیه بر ظرفیت‌های بومی استان در بخش‌هایی نظیر تولید پوشاک، دامداری، سفالگری، کشاورزی، منبت کاری، فرشبافی، خدمات حمل و نقل، صنفی و صنعتی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان مطرح کرد: از ابتدای سال تاکنون 957 از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد با ایجاد شغل برای آنها به خودکفایی رسیده‌اند. 

 عابدی تصریح کرد: آموزش و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی مددجویان و دانش فنی و مهارت حرفه‌ای آن‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف استان از فعالیت‌های واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد است.

شوراهای شهر و روستا از برنامه‌های کمیته امداد حمایت کنندکمیته امداد برای بیش از 4 هزار نفر شغل ایجاد کردکمیته امداد به مددجویان زلزله زده دنا کمک بلاعوض اعطا می‌کند

 

وی با اشاره به اینکه هدایت مددجویان به سمت اجرای طرح‌های کوچک اقتصادی و خوداشتغالی از جمله برنامه‌های کمیته امداد است، عنوان کرد: نظارت فنی و مدیریتی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال و تعامل با کارفرمایان و صاحبان صنایع به‌ منظور به‌کارگیری مددجویان در بنگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است. 

انتهای پیام/745/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کمیته امداد ایجاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام