Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدنیا چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دومین روز از رقابت های جودو منطقه ۶ کشوری که به میزبانی مشهد برگزار شد، جودوکاران استان در رده سنی جوانان با کسب نشان در هشت وزن خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه این رقابت ها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار شد، افزود: در این مسابقات جودوکاران از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و گلستان در هشت وزن به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدنیا با اشاره به کسب نتایج انفرادی در این دوره از رقابت ها گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم علی اسمعیلی و در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز محمد جوادی فر مقام اول این رقابت ها را بدست آوردند.

وی افزود: در وزن ۷۳ کیلوگرم عرفان ولی زاده، در وزن ۸۱ کیلوگرم ، سهراب رخشان، در وزن ۹۰ کیلوگرم فواد ولی زاده و در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز فرشید ریحانی موفق کسب مقاوم دوم شدند.

سرپرست هیات جودوی استان یادآور شد: در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم نیز جلال پاک به نشان برنز این رقابت ها دست یافت.

این رقابت ها از روز دوشنبه  به صورت منطقه ای به میزبانی مشهد در حال برگزاری است که جودوکاران نوجوان خراسان شمالی در نخستین روز این مسابقات موفق به کسب ۶ نشان نقره و برنز شدند.

هم اکنون حدود ۷۰۰ ورزشکار در رده های مختلف جودو استان فعالیت دارند که حدود ۲۰۰ نفر آنها در رده نوجوانان هستند.

برچسب‌ها مشهد وزارت ورزش و جوانان جودو خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت ورزش و جوانان جودو مشهد وزارت ورزش و جوانان جودو خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۸۵-کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته رسید. 

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در‌مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد