Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین رئوفی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری و گروه جهادی «یا عباس» در دوران شیوع کرونا، گفت: این مرکز کمک اهالی مسجد علی بن موسی الرضا(ع) برای زلزله‌زدگان سی‌سخت را جمع‌آوری می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی رئوفی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مرکز نیکوکاری و گروه جهادی «یا عباس» کمک اهالی مسجد علی بن موسی الرضا(ع) (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید قادری) به زلزله زدگان سی سخت را جمع آوری می کند، اظهار کرد: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت بانک انصار 627381114659148 واریز کنند یا در صندوق تعبیه شده در مقابل در این مسجد، بیندازند و کمک های غیرنقدی خود را به دفتر این مرکز واقع در محل این مسجد تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افزود: مرکز نیکوکاری و گروه جهادی یا عباس کمک های مردمی را از طریق ناحیه مقاومت بسیج به دست مردم زلزله زده سی سخت می رساند و اعلام کرده ایم که اقلامی همچون پتو، فرش، لباس گرم و کنسروهای غذایی در اولویت است. ان شاءالله در نوبت های بعدی کمک های لازم برای ساخت خانه و بازسازی شهر سی سخت را جمع آوری می کنیم.

 

وی در ادامه، درباره پویش «مسجد، کانون مهر علوی» که توسط خبرگزاری شبستان باهدف اطلاع‌ رسانی از فعالیت‌ های مساجد در کمک به مناطق زلزله ‌زده سی ‌سخت و نیز بهره مندی از ظرفیت عظیم اصحاب مسجد در این امر خداپسندانه و مهم، گفت: هر طرحی که بتواند مشکلی از فرد یا افرادی حل کند، حتما مورد رضایت خداوند است بنابراین راه اندازی این پویش توسط خبرگزاری شبستان می تواند در جمع آوری حداکثری کمک ها اثرگذار باشد.

 

رئوفی در ادامه گفت: مرکز نیکوکاری و گروه جهادی یا عباس امسال و در پی شیوع ویروس کرونا با هدف کمک رسانی و ضد عفونی کردن و تهیه اقلام بهداشتی موثر در مقابله با این ویروس، بازسازی منازل فرسوده نیازمندان، اعزام تیم های جهادی به مناطق سیل زده یا زلزله زده، جمع آوری کمک های مردمی برای دستگیری از نیازمندان، کمک به ترک اعتیاد معتادان و اصلاح آنها، ساماندهی و کمک به کودکان کار، ایجاد برای بی کاران، تامین هزینه درمانی نیازمندان و تهیه جهیزیه برای نوعروسان تاسیس شد.

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون مهر علوی کمک به زلزله زدگان سی سخت فعالیت های مسجدی جمع آوری سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی