Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا در روزهای هشتم و بیست و دوم اسفندماه به میزبانی بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمود شبستری، دبیر علمی این وبینار در نشست خبری که به این منظور در بیمارستان رضوی مشهد برپا شد گفت: در سه سال گذشته، کنگره‌های جهانی قلب با حضور پزشکان و متخصصان برجسته از دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی بزرگ دنیا در این بیمارستان برگزار شده و امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی در سراسر جهان، کنگره قلب به صورت مجازی در قالب وبیناری دو روزه با همکاری انجمن TOBI ایتالیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این وبینار متخصصان داخلی و خارجی به ارائه و تبادل اطلاعات درباره آخرین و بروزترین تکنولوژی‌ها و روش‌های درمانی می‌پردازند.
به گفته دکتر شبستری، بیمارستان رضوی به عنوان میزبان برگزاری این وبینار در ایران، محل انجام تعداد از عمل های جراحی خواهد بود که به صورت زنده و ضبط شده، برای شرکت کنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد.

حضور متخصصان ۱۰ کشور جهان
در ادامه دکتر افسانه محمدی، دبیر اجرایی وبینار، از بیماری‌های قلبی و عروقی به عنوان شایع‌ترین عامل مرگ و میر بیماران نام برد و افزود: بی‌تردید بیشتر بیماران قلبی تمایل به انجام اعمال کم‌تهاجمی‌تر دارند چرا که انجام عمل جراحی قلب باز برای برخی از بیماران ریسک بالایی دارد.
وی افزود: با استفاده از دانش «اینترونشنال کاردیولوژی» در علم پزشکی، می‌توان مشکلات قلبی از جمله تنگی عروق کرونر و مشکلات دریچه‌ای را با روش‌های کم‌تهاجمی‌تر و بدون انجام عمل‌های جراحی قلب باز، از طریق بالون و استنت گذاری درمان کرد.
محمدی با تأکید بر اینکه انجمن TOBI ایتالیا در انجام اعمال جراحی اینترونشنال پیشرو است، ادامه داد: علاوه بر ایتالیا، متخصصان برجسته‌ای از کشورهای آلمان، بلژیک، هند، آمریکا، سوییس، اسپانیا، انگلستان و ترکیه در برگزاری این وبینار همکاری دارند. همچنین اساتید برجسته‌ای از دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، تهران، تبریز، شیراز و اصفهان در وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا، سخنرانی خواهند کرد.
به گفته وی، در این وبینار دو عمل جراحی زنده در میلان ایتالیا انجام می شود و متخصصان داخلی و خارجی به تبادل نظرات درباره این جراحی ها خواهند پرداخت.
محمدی تصریح کرد: تمامی متخصصان علاقه‌مند در سرتاسر دنیا امکان شرکت رایگان در این وبینار و استفاده از مباحث علمی آن را دارند و برای این کار می توانند به وب‌سایت tobicongress.com مراجعه کنند.
همچنین دکتر بکتاش بیانی، فوق تخصص بالون آنژیوپلاستی در این نشست اظهار کرد: در قالب این وبینار، ۴ عمل در خارج کشور و ۸ عمل در داخل ایران به صورت زنده و ضبط شده پخش خواهد شد.
بیانی با تأکید بر اهمیت برگزاری متوالی کنگره‌های بین‌المللی قلب به همت بیمارستان رضوی گفت: وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا در سطح علمی طراز اول جهان برگزار می‌شود.
دکتر محمد وجدان‌پرست، مدیر آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی نیز گفت: این بیمارستان در کنار درمان بیماران، فعالیت‌های متنوع علمی و آموزشی پزشکی همچون چاپ مقالات معتبر و انتشار مجله پژوهشی را در دستور کار دارد و حتی در دوران کرونا، وبینارهای متعدد به همت این بیمارستان برگزار شده است.
همچنین دکتر فریدون نوحی، رئیس هیئت مدیره انجمن قلب و عروق ایران در قالب ارتباط زنده مجازی با این نشست، بر لزوم اثرگذاری و دسترسی عموم علاقه‌مندان بر مباحث این وبینار تأکید کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان رضوی پزشکان قلب ایران و اروپا بیمارستان رضوی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم