Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان قربانی مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران، در گفت و گو با خبرنگار مهر از توقف فعالیت سایت صدور مجوز تردد بین شهری به دستور استاندار تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وی با اشاره به دستور استاندار تهران مبنی بر توقف صدور مجوزهای تردد بین شهری به دلیل شروع موج جدید شیوع ویروس کرونا و گسترش شیوع کرونای انگلیسی در کشور اظهار داشت: توصیه ما این است که هموطنان در شرایط حاضر از ترددهای غیر ضروری به دیگر شهرها بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی افزود: در این شرایط اگر هموطنان به ناچار نیازمند تردد به شهرهای غیر سکونت خود دارند می‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی صحبت کنیم.

کد خبر 5154629 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: قربانی معاونت استانداری تهران محدودیت تردد شورای شهر تهران شهرداری تهران سی سخت سازمان تامین اجتماعی زلزله قوه قضاییه ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش هوای سالم هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زمین لرزه کمیته امداد امام خمینی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام