Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@05:29:34 GMT

سامانه طرح هدایت برای تسهیل کمک خیرین رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۸۴۸۶

سامانه طرح هدایت برای تسهیل کمک خیرین رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور معاون وزیر و جانشین وزیر آموزش‌وپرورش در طرح هدایت، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش‌وپرورش، معاون حقوقی وزیر آموزش‌وپرورش، مشاوران وزیر و نمایندگان معاونت‌های وزارت، نهمین نشست کمیته اجرایی طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه) به میزبانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جواد حسینی در این نشست با اعلام خبر اهدای ۱۰۰۰ تبلت توسط بیمه معلم به دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰۵ هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح هدایت تهیه شده است و بیش از یک میلیون تبلت دیگر نیز دستگاه‌های اجرایی، استانداری‌ها و خیرین تعهد تهیه آن را داده‌اند.

وی افزود: تاکنون و با استفاده از ظرفیت انجمن‌های اولیاء و مربیان بیش از ۱۰۰ هزار مدرسه، ۸۵ هزار وسیله هوشمند آموزشی نظیر تبلت تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

حسینی خواستار استفاده از اعتبارات فصل ۵ برای تهیه تجهیزات هوشمند آموزشی شد و گفت: از طریق شورای هماهنگی بانک‌ها قدم‌هایی برای ارائه تسهیلات کم‌بهره بانکی به دانش‌آموزان نیازمند جهت تهیه تجهیزات آموزشی هوشمند برداشته شده است.

وی افزود: از طریق ارتباط با وزارت اقتصاد رفع موانع ماده ۱۷۲ مالیاتی و بخشودگی مالیاتی خیرین واردکننده تجهیزات هوشمند آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است و اجرایی‌سازی آن نیازمند پیگیری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش است.

حسینی ضمن تقدیر معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش در جهت اختصاص شماره‌حساب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در طرح هدایت اظهار کرد: به‌زودی سامانه تحت وب طرح هدایت برای تسهیل کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی رونمایی خواهد شد.

جانشین وزیر در طرح هدایت از برگزاری شرکت‌های داخلی تولیدکننده تبلت با شرکت صنایع آموزشی خبر داد و گفت: ۸ شرکت تولیدکننده تجهیزات هوشمند قول مساعد تولید و واردات تبلت و دیگر ابزار هوشمند برای ارائه به دانش‌آموزان نیازمند را داده‌اند.

کد خبر 5155152 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلت وزارت آموزش و پرورش سید جواد حسینی شورای شهر تهران شهرداری تهران سی سخت سازمان تامین اجتماعی زلزله قوه قضاییه ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش هوای سالم هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تصادفات رانندگی زمین لرزه کمیته امداد امام خمینی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانش آموزان نیازمند آموزش وپرورش طرح هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر فولادشهر با اشاره به جذب و هدایت بیش از ۴۶ درصد از دانش آموزان پایه نهم تحصیلی به رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای افزود: باتوجه به تکلیف برنامه توسعه هفتم و تجهیز هنرستان‌های موجود و احداث و راه اندازی هنرستان‌های جدید در شهر فولادشهر این میزان هدایت تحصیلی در سال‌های آینده به بیش از ۵۶ درصد خواهد رسید.
رحیمی از توافق اداره آموزش و پرورش فولادشهر افزود: در این نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموزان رشته‌های گرافیک طراحی دوخت عکاسی و صنایع دستی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر