Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی آبی های لندن می گوید تیمش باید با حفظ تمرکز، کار صعود به دور بعد را در بازی برگشت، تمام کند. 

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی، پس از پیروزی 1 بر 0 تیمش در مقابل اتلتیکو مادرید از چهارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در گفت و گویی حاضر شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از وبسایت رسمی یوفا، ژیرو که در دقیقه 71 بازی و روی یک ضربه آکروباتیک زیبا، دروازه روخی بلانکوس را باز کرد و تک گل بازی را به ثمر رساند، پس از بازی عنوان کرد: 

ما با عزمی جدی و قدرتمند برای کسب پیروزی و ارائه نمایشی خوب، به اینجا آمده بودیم و خوب می دانستیم که چگونه می توانیم از نظر تهاجمی برای آن ها مشکل ساز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در فاز دفاعی نیز بسیار خوب بودیم و فرم مناسبی داشتیم و از کسب پیروزی بسیار خوشحالیم. ما شایسته پیروزی بودیم. 

ژیرو در ادامه در خصوص گل زیبایش به اتلتیکو مادرید، گفت: 

من نمی دانم باید چه چیزی در مورد گلی که به ثمر رساندیم بگویم. در آن لحظه فقط به این موضوع فکر کردم که توپی که بالای سرم قرار دارد را روانه دروازه آن ها کنم و سپس از دیدن اینکه توپ وارد دروازه شد، بسیار خوشحال شدم. من هیچ گمانی در خصوص آفساید بودن یا نبودن آن صحنه نداشتم اما میسون مانت به من گفت که توپ را لمس نکرده است. این اتفاق برای تیم و البته برای من بسیار خوب بود. ما از اهمیت گل زده در خانه حریف در رقابت های اروپایی آگاه هستیم و بنابراین من از اینکه توانستم به تیمم در کسب این پیروزی مهم کمک کنم، بسیار خوشحال هستم. ما بازی را به خوبی مدیریت کردیم و از اعتماد به نفس کافی برخوردار بودیم اما با تیم بزرگی رو به رو شدیم. ما بسیار متعهد ظاهر شدیم و به خوبی از نقاط قوت حریف، آگاهی داشتیم. ما به خوبی با این موضوع کنار آمدیم اما اکنون باید متمرکز بمانیم و کاری که شروع کردیم را به پایان برسانیم.  

همچنین بخوانید:

اتلتیکو مادرید 0-1 چلسی؛ توخل و تبخیر روخی بلانکوس در بخارست اولیویه ژیرو بهترین بازیکن دیدار اتلتیکو مادرید - چلسی 

گل قیچی برگردان دیدنی اولیویه ژیرو به اتلتیکو مادرید (اتلتیکو مادرید 0-1 چلسی)

 

اخبار داغ 

یک اشتباه باعث شد مهدی طارمی به امیر عابدزاده پنالتی نزند! وحید فاضلی: باید با پرسپولیس در تهران بازی می کردیم؛ فکری گفت خانه ام آنقدر می ارزد جریمه جفتمان را بدهم! امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رکوردداران بیشترین تعداد بازی در یکی از پنج لیگ معتبر اروپا؛ بوفون در صدر خاطره انگیزترین ضد حمله منجر به گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اولیویه ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس