Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@06:11:07 GMT

هشدار پلیس درمورد بارش برف و باران در برخی محورها

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۸۹۷۶

هشدار پلیس درمورد بارش برف و باران در برخی محورها

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون وضعیت ترافیک جاده ها روان و تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده های کشور انجام می گیرد.

وی گفت: اکنون در برخی محورهای استان های اردبیل و گیلان و ارتفاعات محور چالوس بارش برف و برخی محورها در استان های اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی با سطح نارنجی مبنی بر بارندگی به صورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز(چهارشنبه) تا روز جمعه ۸ اسفند ماه اکثر استان های کشور را در بر می گیرد لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راهها اطلاع حاصل کنند.

شیرانی از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند و در صورت سفر اضطراری همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی از شهرهای استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

شیرانی گفت: همچنین ورود خودروهای شخصی به استانهای شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس، جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.
وی ادامه داد: محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راهور برودت هوا کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای الخلیج الآن، در پی بارش شدید باران در شهر مدینه منوره، سیل در برخی از نقاط این شهر جاری شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودروها است.

سازمان هواشناسی عربستان سعودی عصر دوشنبه برای شهر مدینه منوره بارش شدید باران پیش بینی و هشدار قرمز هواشناسی صادر کرده بود.

طی روزهای گذشته نیز در برخی از مناطق عربستان سعودی و کشورهای امارات متحده عربی و عمان طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ به وقوع پیوست که منجر به جاری شدن سیل شده بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد