Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قزوین گفت: تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل شهر قزوین به منظور پیشگیری و مقابله با تهدیدات و خطرهای احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، سیاوش طاهرخانی در این باره اظهار کرد: با توجه به تمرکز جمعیت در مرکز استان، برنامه ریزی استراتژیک بر پایه تحلیل (SWOT) در حوزه مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این راستا با توجه به سکونت ۴۰ تا ۵۰ درصد جمعیت استان در مرکز استان، طرح پدافندی را از سال ۹۸ تحت عنوان طرح جامع پدافند غیرعامل در شهر قزوین در دستور کار قرار دادیم.

شهردار قزوین گفت: مشاور این طرح انتخاب و تمام کارهای آن در ۶ فصل تهیه و تنظیم شده و بحث‌های جمع آوری اطلاعات و شناسایی تهدیدها و مخاطرات آغاز گردیده است.

وی اضافه کرد: سعی کردیم با جمع آوری اطلاعات و ارزیابی تهدیدها برنامه ریزی استراتژیک بر پایه تکنیک (SWOT) را در مدیریت شهری در دستور کار قرار دهیم و با تعامل با استانداری در این زمینه اقدام کنیم.

طاهرخانی گفت: قرارداد پیمانکار طرح جامع پدافند غیرعامل شهر قزوین منعقد و ۹۸ درصد کارهای آن انجام شده و جهت تأیید و بررسی نهایی به سازمان پدافند غیرعامل کشور ارسال شده است.

وی اضافه کرد: با انجام این طرح می‌توانیم تهدیدهای احتمالی را که جنبه مخربانه در حوزه مدیریت شهری و حمل و نقل دارد شناسایی کرده و برای مقابله با آنها اقدام کنیم.

شهردار قزوین اضافه کرد: احکام مدیریت پدافند در سطوح مختلف در شهرداری قزوین صادر شده و شرح وظایف آنها احصا و ابلاغ شده است و هم اکنون می‌توانیم بسیاری از موضوعات را در حوزه فناوری و مرکز کنترل ترافیک در شهر قزوین به صورت نقشه و فرایند پیگیری و رصد کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 477257

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل شهرداری قزوین شهرهاي ايران شهر طرح جامع شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح جامع پدافند غیرعامل دستور کار قرار شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری