Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@11:34:16 GMT

ستاره مدنظر استقلال سرخپوش می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۹۲۳۳

ستاره مدنظر استقلال سرخپوش می‌شود

مهدی کیانی کاپیتان سابق تراکتور در یک قدمی بازگشت به این تیم قرار گرفته است.

مهدی کیانی هافبک باتجربه فوتبال ایراک که مدتی است با محرم نویدکیا سرمربی سپاهان به اختلاف خورده و جایی در ترکیب این تیم ندارد، قصد جدایی دارد. از این رو درباره کیانی گفته می شد که در یک قدمی استقلال قرار گرفته اما ظاهرا باشگاه سپاهان برای صدور رضایتنامه خواهان معاوضه هافبک خود با مسعود ریگی شده که این مساله با موافقت استقلالی ها روبه رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی اما گفته می شود مهدی کیانی که سابقه سالها بازی در تراکتور و کاپیتانی این تیم تبریزی را دارد، با پیشنهادی از سوی رسول خطیبی مواجه شده است.

محبوبیت کیانی نزد هواداران تراکتور

کیانی که نزد هواداران تراکتور بسیار محبوب است، خودش هم بدش نمی‌آید در سالهای آخر فوتبالش بار دیگر پیراهن تراکتور را برتن کند.

درباره او گفته می شود که سه‌شنبه شب مذاکرات اولیه و مثبتی را هم با تراکتوری ها داشته و هیچ بعید نیست طی ساعات و روزهای آینده به جای استقلال پیراهن تراکتور را برتن کند.

ظاهرا مسئولان سپاهان هم بیشتر راغب هستند که کیانی به تراکتور برود و حال باید دید در این خصوص چه اتفاقاتی رخ می‌دهد./ خبرآنلاین

بیشتر بخوانید:

وقتی باشگاه و یحیی همسو هستند/ نقل و انتقالات پرسپولیس ادامه دارد

فیلم/ موقعیت مهمی که جهانبخش از دست داد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز و فردا در حالی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد که به‌نظر می‌رسد قهرمانی در این مسابقات برای هر سه‌مدعی جدی باقیمانده یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جنبه حیاتی و حیثیتی دارد. پرواضح است که فتح هر جامی، هدف نهایی همه تیم‌های حاضر در آن تورنمنت است و اصلا نیازی نیست توضیح بدهیم چنین موفقیتی تا چه اندازه می‌تواند شیرین باشد اما وضع برای این سه‌تیم تا حدودی فرق دارد.

پرسپولیس: استقلال در لیگ، یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و بدون تعارف با توجه به مسابقات نسبتا آسان‌تر باقیمانده برای آبی‌ها، آنها از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند. پس پرسپولیس باید نگاه جدی‌تری به مسابقات حذفی داشته باشد تا احیانا فصل را بدون جام تمام نکند؛ مخصوصا که گفته می‌شود ازجمله شروط تمدید قرارداد با اوسمار ویرا، کسب حداقل یک قهرمانی است. حالا اگر پرسپولیس در لیگ هم قهرمان شد، لذت بزرگ «دوگانه» را تجربه خواهد کرد که می‌تواند جایگاه افسانه‌ای به سرمربی برزیلی این تیم ببخشد.

سپاهان: گران‌ترین تیم این فصل با فاصله در اصفهان بسته شد و باز هم خبری از قهرمانی در لیگ نبود. مبرهن است که در چنین شرایطی فتح جام‌حذفی می‌تواند این غم بزرگ را کمی تسکین بدهد. اگر ژوزه مورایس موفق به قهرمانی در این مسابقات هم نشود، به‌احتمال بسیار زیاد باید دوران او را در اصفهان پایان‌یافته دانست، حالا هر چقدر هم که غرامت اخراج مربی پرتغالی هنگفت باشد.

تراکتور: شرایط این تیم هم در جام‌حذفی مشابه سپاهان است، تنها با این تفاوت که سرمربی تیم تبریزی جدا شده و کادر جدید با اندیشه‌ها و آرزوهای نو وارد می‌شوند. قهرمانی در جام‌حذفی برای سرمربی جدید تراکتور (احتمالا یحیی گل‌محمدی) می‌تواند یک سرمایه بسیار مهم پیش از آغاز فصل بعد باشد. در این صورت او هم در پنجره تابستانی قادر است مدیران باشگاه را به هزینه کردن ترغیب کند و هم در آغاز فصل جدید از گارانتی بالایی نزد هواداران برخوردار خواهد شد.

کد خبر 847138 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد