Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری اش مواضع دولت این کشور را درباره آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی و همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیان کرد.

خبرگزاری یونهاپ نوشت که ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روزانه اش گفته است که کشورش احتمالا با کره جنوبی درباره آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره گفت و گو خواهد کرد اما هنوز هیچ پولی انتقال داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونهاپ ادامه داد: این اظهارات پس از این مطرح می شود که سئول اعلام کرد ممکن است در پی رایزنی ها با آمریکا،  پول های بلوکه شده ایران را آزاد کند. حدود ۷ میلیارد دلار پول ایران به خاطر تحریم های آمریکا علیه ایران در کره جنوبی بلوکه شده است.
این خبرگزاری همچنین به نقل از پرایس نوشت: جمهوری کره یک متحد مهم،  یک هم پیمان مهم است. در زمینه اجرای تحریم ها، مشارکت زیادی دارد.
علاوه بر این،  خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از پرایس درباره فعالیت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران و همکاری ایران با این نهاد بین‌المللی نوشت: ما همچنین می دانیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تحقیق درباره برخی مسائل جدی و مهم درباره مواد هسته ای بالقوه اعلام نشده در ایران ادامه می دهد.
اسپوتنیک به نقل از پرایس ادامه داد: ما تاکید داریم که ایران بدون تاخیر بیشتر  برای حل و فصل این مسائل با آژانس همکاری کند./ایسنا
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پول های بلوکه شده ایران بین المللی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود

به گزارش خبرآنلاین،‌نوروزی،‌ حقوق‌دان گفت: من تصورم این است واحتمال می‌دهم که حکم توماج در دیوان نقض می‌شود.

او افزود: اینطور که یکی از وکلای توماج صالحی گفت حتی فرصت ایشان در دادگاه خیلی کم بوده که بخواهد از خودش دفاع کند.

نوروزی گفت: اینکه اتهامات توماج صالحی چطور منجر به فساد فی‌الارض و صدور حکم اعدام شده را باید دادگاه رسیدگی کننده پاسخ دهد. وقتی سیاست درامر قضا مداخله داشته باشد تبعیض هم نتیجه آن خواهد بود.

او ادامه داد: امیدوارم امیرحسین مقصودلو (تتلو) هم با مجازات سنگین روبرو نشود. ولی مسئله این است که درفرایندهای قضایی چندگانگی دیده شده مثلا درحوزه مطبوعات بعضی از روزنامه‌نگارها با ساده‌ترین مطالب بازداشت و محکوم شدند.

نوروزی گفن: ولی کسانی هستند که زیان‌بارترین مطالب را می‌گویند یابدترین اقدامات مثل انتقال زمین را انجام می‌دهند و کسی با آن‌ها کاری ندارد یا همین که شخصی گفت ایران آماده تولید بمب اتم است، ولی هیچ کس با اوکاری نداشت.

او ادامه داد: سلیقه‌ای اجرا شود، ولی تجربه امروز جامعه ایران این است که بله، قانون را سلیقه‌ای اجرا می‌کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899620

دیگر خبرها

  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای