Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- زین الدین زیدان در آستانه دیدار حساس با آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش آریا، رئال مادرید با یکی از ناقص ترین ترکیب های خود در سال های اخیر چهارشنبه شب میهمان آتالانتا، تیم جذاب گاسپرینی خواهد بود. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:
می دانیم چه مسابقه ای در انتظارمان است و از کجا می آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً خوب کار می کنیم و می خواهیم این روند را حفظ کنیم. بازی متفاوتی خواهد بود، چون در چارچوب لیگ قهرمانان است، اما این چیزی را برای ما عوض نمی کند. دقیقاً می دانیم که چه بازی سختی خواهد بود، اما متمرکز و متعهد هستیم.
برای ارائه بهترین عملکرد خود و راهیابی تا فینال هیجان زده ایم. هر بار که وارد میدان می شویم، هدف مان پیروزی است. هر بازی برای ما مهم است و مثل یک فینال حذفی به آن نگاه می کنیم. در مرحله حذفی هستیم و می دانیم که بازی برگشتی هم خواهد بود، اما تنها روی بازی فردا تمرکز کرده ایم.
باید روی عملکرد اخیر خود تمرکز کنیم. خیلی خوب برای این دیدار آماده شده ایم. مقابل تیم بسیار خوبی قرار خواهیم گرفت. آنها تیمی با ذهنیت هجومی و بسیار آماده هستند. مسابقه فوتبال بسیار خوبی میان رئال مادرید و آتالانتا شاهد خواهیم بود. گاسپرینی کار بزرگی در آتالانتا انجام داده و به عنوان مربی دوستش دارم.
همیشه رویکرد ما کسب پیروزی است. فقط باید سبک بازی خود را القا کنیم و بازی خود را بکنیم. بازی متفاوتی مقابل تیمی که نقاط قوت خاص خود را دارد، خواهیم داشت. از فشار لذت می بریم، و به اندازه کافی خوش شانس هستیم که در لیگ قهرمانان اروپا و در چنین مسابقه ای بازی می کنیم.

مصدومیت ها
شما خیلی در مورد مصدومیت ها با من صحبت می کنید، اما من از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی هستم. حتی اگر مصدومان زیادی داشته باشیم، بازیکنان بزرگ دیگری داریم. فردا سعی می کنیم پیروز شویم و تساوی نتیجه مطلوبی نیست.
مودریچ، کاسمیرو، کروس؟ خوش شانس هستم که ترکیب بسیار خوبی در اختیار دارم. در خصوص مصدومیت ها بدشانس بوده ایم، که نداشتن پیش فصل بی تأثیر نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیدان لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم

13 سال از صعود شیاطین سرخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (36.3MB)

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا