Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس کشور گفت: در سال ۹۹ اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته و در سال‌های گذشته نیز این اعتماد هر ساله رو به افزایش بوده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ستاد فاتب اظهار کرد: امروز ۳۷ پروژه افتتاح می‌شود که ان‌شاءالله افتتاح آن‌ها خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس کشور افزود: در دیداری که با مقام معظم رهبری در سال ۹۵ داشتیم، ایشان تاکید زیادی بر خیران امنیت‌ساز داشتند که از آن تاریخ به بعد حرکت خوبی را توسط این خیران شاهد بودیم. امروز احداث یک کلانتری یا یک مقر پلیس باعث آرامش در یک محل و ارتقاء امنیت خواهد شد، هر فردی که در یک مجموعه فعال است از وجود نیروی انتظامی و مقر‌های احداث شده در محله خود، بهره‌مند خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت، بستر تمام فعالیت‌های اجتماعی است، عنوان کرد: امروز با لطف الهی، هدایت‌های حضرت آقا، خون شهدا و حضور ماموران انتظامی، شاهد امنیت باثبات و مثال‌زدنی هستیم. کار در تهران بزرگ ویژگی‌های را می‌طلبد، فردی که در تهران مسئولیت دارد باید شبانه‌روز فعال باشد که این فعال بودن در نیرو‌های انتظامی تهران بزرگ وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به همکاری ماموران انتظامی با مدافعان سلامت در ایام شیوع کرونا، متذکر شد: اکثر مصوبات ستاد ملی کرونا، توسط نیروی انتظامی دنبال و اجرایی می‌شود. پلیس بعد از کادر درمان، بیشترین نقش را در این ایام دارد، پلیس در این مقطع بسیار خوش درخشید، یک سال رسماً از شیوع کرونا گذشت، نیروی انتظامی از همان نخست اقدامات خود را انجام داد، روز‌های آغازین شیوع کرونا، در برخی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بی‌نظمی به وجود آمد که پلیس ورود پیدا کرد همچنین امکانات خود را در اختیار وزارت بهداشت قرار دادیم.

وی با اشاره به برخورد با افرادی که در فضای مجازی در ایام کرونا، در اذهان عمومی تشویش ایجاد می‌کردند، خاطرنشان کرد: در بحث سلامت و امنیت در این ایام اقدامات بزرگ و زیادی انجام شد.

اشتری با بیان اینکه باید امکانات پلیس با توجه به ارتباط زیاد با مردم، در شان مردم باشد، گفت: گام‌های زیادی را در بحث هوشمندسازی برداشتیم، برای روان کردن و تسریع در کار مردم اقدامات زیادی انجام دادیم. نیاز است که در بخش عمده‌ای از اماکن پلیس بازسازی شود، نیاز به احداث ۴۰ کلانتری جدید در استان تهران است که پیگیر آن نیز هستیم.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم از ظرفیت خیران استفاده کنیم، افتتاح هر کدام یک از مراکز در روز جاری، اثر خود را در خدمت‌رسانی به مردم خواهد گذاشت.

وی گفت: در موضوع اخیر (بازداشت یک تروریست در عوارضی تهران) همکاران از یک حرکت خرابکارانه، جلوگیری کردند که باید این روند اقتدار را به همین نحو پیش ببریم، امروز مردم به پلیس اعتماد دارند و بالاترین سرمایه ما نیز همین اعتماد مردمی است، ضمن برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت، برای خدمت به مردم و خدمات‌رسانی نیز اقدامات زیادی انجام می‌دهیم و در هر سال ده‌ها میلیون خدمت به مردم ارائه می‌کنیم.

اشتری خاطرنشان کرد:در سال ۹۹ اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته و در سال‌های گذشته نیز این اعتماد هر ساله رو به افزایش بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اگر رضایت مردم را به دست آوردیم، خداوند نیز از ما راضی خواهد بود، گفت: در بحث مقابله با موادمخدر، مفسدان اقتصادی و جرائم حوزه فضای مجازی اقدامات خوبی در تهران صورت گرفته که ان‌شاءالله شاهد اقدامات بیشتری باشیم.

سردار اشتری: خط قرمزی جز آسایش و راحتی مردم نداریم / فضایی "آرام و امن" را برای برگزاری انتخابات فراهم خواهیم کرد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعتماد به پلیس پلیس امنیت ملی کلانتری نیروی انتظامی اعتماد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از توقیف خودروی باری حامل ۲۶۷ کیلو گرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار کیومرث عزیزی، اظهار کرد: درپی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و رصد و پایش قاچاقچیان موادمخدر مشخص شد فردی در ارتباط با قاچاقچیان در استان‌های دیگر مقادیری موادمخدر در پوشش بار تهیه و با یک دستگاه خودروی کامیون در حال انتقال به حوزه غرب استان تهران است، بنابراین بررسی جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: دو تیم از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین ساعت کنترل و پایش محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران، خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای منتهی به شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار داده و در فرصتی مناسب، کامیون را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی، ۲۶۷ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه از داخل گونی‌های باری کشف و خودروی توقیفی به همراه راننده به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شد.

منبع: فارس

کد خبر 749446

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس