Web Analytics Made Easy - Statcounter

دالاس موریکس با سه امتیازی‌های لوکا دانچیچ بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت.

دالاس موریکس با پرتاب دیدنی لوکا دانچیچ در ثانیه آخر بازی برابر بوستون سلتیکس به پیروزی رسید.

سرنوشت رویارویی دیدنی بین دالاس موریکس و بوستون سلتیکس را لوکا دانچیچ تعیین کرد. پرتاب سه امتیازی راه دور و تماشایی دانچیچ در فاصله 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 ثانیه مانده به پایان بازی باعث شد تا موریکس بازی را با نتیجه 110-107 از سلتیکس ببرد. لوکا چند ثانیه پیش از آن هم یک پرتاب سه امتیازی دیگر وارد سبد کرده بود. بازیکنان برد استیونز که در فاصله سه دقیقه تا پایان کوارتر چهارم با اختلاف 11 امتیاز از حریف عقب بودند در دقیقه پایانی برتری را در اختیار گرفتند اما در نهایت برق دانچیچ سلتیکس را هم گرفت.

لوکا دانچیچ که در این مسابقه از 8 اقدام سه امتیازی خود 6 پرتاب موفق داشت، با 31 امتیاز، 10 ریباند و 8 اسیست بازی را به پایان رساند. همچنین جیلن برانسن با 22 امتیاز به تیم ریک کارلایل کمک کرد تا هفتمین برد خود در نه مسابقه اخیر را جشن بگیرد. در ترکیب سلتیکس هم جیلن براون و جیسن تیتم به ترتیب 29 و 28 امتیاز داشتند. سلتیکس حالا 15 پیروزی و 16 باخت دارد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع دالاس موریکس 34 21 25 30 110 بوستون سلتیکس 31 25 20 31 107 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

مدیرعامل استقلال: آقای قائدی کار شما با پیغام و پسغام درست نمی شود؛ با ما قرارداد داری وحید فاضلی در طرفداری: جادوگر با من تماس گرفت و گفت مشکل نساجی ماورایی است، نه فنی! امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت توماس توخل: به اتلتیکو مادرید اجازه نفس کشیدن ندادیم یوسوا کیمیش و ثبت یک رکورد عالی طی 50 بازی نخست در لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوستون سلتیکس دالاس موریکس لوکا دانچیچ سه امتیازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا مقابل الریاضی لبنان، تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، امشب در بیروت به مصاف الریاضی لبنان رفت و با نتیجه 95 بر 60 شکست خورد.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

بازی در کوارتر نخست با نتیچه نزدیک 23 بر 22 به سود الریاضی تمام شد اما شاگردان مصطفی هاشمی در کوارتر دوم 22 بر 10 و در کوارتر سوم 26 بر 18 شکست خوردند. نتیجه کوارتر پایانی هم 24 بر 10 به سود نماینده لبنان بود تا الریاضی یک گام تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

سالار منجی 14 امتیاز و 10 ریباند برای شهرداری و تون میکر 20 امتیاز و 7 ریباند برای الریاضی داشتند.

بازی دوم سری فینال چهارشنبه 12 اردیبهشت در تالار بسکتبال آزادی تهران (ساعت 21:15) انجام خواهد شد و بیروت در صورت تساوی سری فینال، میزبان بازی سوم خواهد بود.

دیدار رده بندی این مسابقات، دیروز، چهارشنبه بین دو تیم ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که با برتری کامل تیم لبنانی و با حساب 116 بر 66 به پایان رسید.

انتهای پیام/

 

   

دیگر خبرها

  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی