Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری چهار سارق اماکن خصوصی و کشف ۳۸ فقره سرقت و یک سارق خودرو با ۵ فقره سرقت در شهرستان دماوند خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه شهر آبعلی، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۵آبعلی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پی گشت زنی هدفمند عوامل گشت انتظامی متهم حین انتقال اموال  سرقتی رویت و بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام شد، ادامه داد: پس از دستگیری و انتقال متهم مشخص گردید دارای سابقه ارتکاب جرم و اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته که با انجام بازجوئی های پلیسی به عمل آمده لب به ۱۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر آبعلی اعتراف کرد.

سرهنگ فاضلی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند همچنین از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۸ فقره سرقت در شهر دماوند خبر داد و افزود: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از ساختمانهای خالی از سکنه و نیمه کاره در سطح شهر دماوند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۱۲دماوند قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران این فرماندهی با اقدامات پلیسی موفق شدند سارق مورد نظر را با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بازجویی بعمل آمده متهم بزه انتسابی خود را پذیرفته و به ۸ فقره سرقت از طریق تخریب درب اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ فاضلی همچنین از دستگیری ۲ نفر سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۱فقره سرقت در دماوند خبر داد و افزود: پس از دستگیری توسط کلانتری ۱۲دماوند، در بازجویی بعمل آمده متهمان بزه انتسابی خود را پذیرفته و به ۱۱فقره سرقت از طریق تخریب درب اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.پلیس 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اماکن خصوصی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود