Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:17:04 GMT

مدعیان وزن ۹۷ کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۰۰۱۵

مدعیان وزن ۹۷ کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی گلیج مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در مورد اردوهای تیم ملی گفت: وزن ۹۷ کیلوگرم سنگین‌ترین وزن به لحاظ رقابتی در تیم ملی است و ۴ کشتی‌گیر خوب در این وزن حضور دارند که همه توانایی کسب سهمیه را دارند.

وی گفت: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌کنیم و کادر فنی نیز برای ما وقت می‌گذارد و قدردان زحمات آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلیج در مورد شرایط قرنطینه گفت: شرایط خاصی است و باید از اردو خارج نشویم و کمی تحمل آن سخت است اما نگاه ما حضور در تیم ملی و کسب افتخار است و برای آن همه سختی‌ها را تحمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: از لحاظ تغذیه و شرایط اسکانی وضعیت خوب است و روند تمرینات و آمادگی جسمانی کشتی گیران نیز روز به روز بهتر می‌شود.

دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان تصریح کرد: با توجه به اینکه کادر فنی تصمیم بر برگزاری انتخابی دارد و ما نیز به آنها اعتماد داریم تمرینات خود را با جدیت بالایی برگزار می‌کنیم و منتظر هستیم نحوه انتخاب کشتی گیران در این وزن به چه صورت خواهد بود.

وی ادامه داد: تجربه لازم را در رده سنی بزرگسالان دارم و چند سالی است که در این رده کشتی گرفته‌ام و سال گذشته نیز در قهرمانی آسیا در کشور هند صاحب مدال طلا شدم.

این کشتی‌گیر مازنی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تمرکز و تلاش من و همه کشتی‌گیران حضور در المپیک و کسب مدال در آن است و هدف همه ما افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین مهم بین المللی است.

کد خبر 5155148

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی گلیج کشتی کشتی آزاد اردوی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو لیگ برتر والیبال مهدی طارمی هندبال هیات فوتبال استان تهران تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند والیبال لیگ برتر تکواندو اردوی تدارکاتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید

رحیم نیازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از دپوی سیب زمینی در انبارها خبر داد و گفت: علی رغم افزایش هزینه های تولید، کشاورزان سیب زمینی کار بدلیل مازاد تولید با زیان روبرو هستند.

به گفته او، با توجه به افزایش هزینه های کارگری، حمل و نقل، بذر، دنباله بندها و ... قیمت تمام شده هرکیلو سیب زمینی ۱۲ تا ۱۳ هزارتومان است، درحالیکه کشاورزان در فروش با زیان ۵ تا ۶ هزارتومانی روبرو هستند.

نیازی سرانه مصرف سیب زمینی را ۴۵ تا ۴۶ کیلو اعلام کرد و افزود: بنابر آمار سالانه ۳ میلیون و ۴۰۰ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن سیب زمینی بدون احتساب صنایع مورد نیاز است.

عضو هیئت مدیره انجمن سیب زمینی با بیان اینکه مشکلی در تولید سیب زمینی نداریم، گفت: بنابر آمار بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید شده که این میزان مازاد بر نیاز کشور است.

او گفت: بنابر آمار طی ۵ سال اخیر به طور متوسط سالانه ۵۰۰ هزارتن سیب زمینی به بازار‌های هدف صادر شد چراکه صادرات سیب زمینی مازاد تنها راهکار تنظیم بازار و جلوگیری از زیان کشاورزان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ