Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستادکانون های مساجد استان کرمان با اشاره به ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به دومین جشنواره سرود سردار آسمانی، این میزان استقبال از جشنواره را خوب توصیف و بیان کرد: تجلیل از برگزیدگان جشنواره بنا به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام مصطفی گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛  با اشاره به ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به دومین جشنواره سرود سردار آسمانی، این میزان استقبال از جشنواره را خوب توصیف و بیان کرد: تجلیل از برگزیدگان جشنواره بنا به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار و ارسال جوایز از طریق پست انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گروه اول سرود در رده سنی بالای ۱۸ سال را کانون فرهنگی هنری مهدیه از استان اصفهان اعلام کرد و گفت: در این رده سنی به دلیل تعداد کم آثار ارسال شده تنها یک برگزیده معرفی شد.

 

 

وی رتبه های اول تا سوم در رده سنی زیر ۱۸ سال را به ترتیب کانون های فرهنگی هنری انگیزه، آفرینش و یاوران حضرت مهدی(عج) از استان های خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و مازندران نام برد و افزود: در بخش کلیپ هم کانون های فرهنگی هنری غدیر، امام حسن مجتبی علیه السلام و شهدای لارستان از استان های یزد، یزد و فارس حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

 

 

آهنگسازان برتر در این دوره از جشنواره محمدرضا نیک فر و محمدمهدی افتخار از کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق علیه السلام از استان فارس، رتبه برتر تک خوان از گروه سرود کانون فرهنگی هنری غدیر استان یزد و مربیان برتر در رده سنی بالای ۱۸ سال سعید عنایتی از استان اصفهان و  در رده سنی زیر ۱۸ سال محمدرضا ولی پور از استان مازندران هستند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره سردار آسمانی معرفی برگزیدگان استان کرمان فرهنگی هنری رده سنی ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دوره حاضر که مملو از پیشرفت‌ها و اتفاقات مختلف است، یک روحانی شاید نتواند به شیوه‌های سنتی گذشته در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موفق عمل کند؛ بنابراین روحانی‌ها باید با ذائقه شناسی و برگزاری برنانه‌های مختلف فرهنگی و هنری و مخصوصا ورزشی اقدام به جذب این قشر کنند. کاری که چند سالی است، حجت‌الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان غربی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ بعنوان امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد جامع نازک علیای پلدشت فعالیت داشته که در طول این مدت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات ورزشی و راه اندازی اُردو‌های سیاحتی و زیارتی توانسته است گام‌های موثری را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و کانون بردارد.

سپس ازسال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۱ به‌عنوان امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج مسجد امام هادی (ع) ارومیه ادامه فعالیت نموده و از تابستان ۱۴۰۱ تاکنون نیز به‌عنوان امام جماعت، مدیر کانون المهدی (عج) و نیز مسئول پایگاه بسیج مسجد طوبی ارومیه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ورزشی خود را پیگیر بوده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان توانسته توفیقات روزافزونی را دراین عرصه‌ها کسب کند.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد