Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر کاشان از افزایش هفت درصدی بودجه شهرداری کاشان خبر داد و گفت: بودجه شهرداری کاشان به ۷۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت. - اخبار استانها -

علیرضا پورعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بررسی بودجه یک هزار و 400 شهرداری کاشان با برگزاری جلسات فشرده در شورای شهر اظهار داشت: این بودجه با همه کیفیت آخرین بودجه‌ای است که در پنجمین دوره شورای شهر کاشان بررسی می‌شود و با تمامی جوانب با 700 میلیارد تومان تقدیم شورای شهر کاشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سعی شده است بودجه یک بودجه واقعی باشد، افزود: با ملاحظه همه طرح‌ها برخی هزینه‌ها اجتناب‌ناپذیر است به نحوی که هزینه‌های جاری همچنان وجود دارد و از سوی دیگر با بررسی‌های صورت گرفته بر اساس اظهارات کارشناسان و پیشنهادات برخی از اعضای شورای شهر بودجه شش تا هفت درصد رشد داشته که بیشتر در حوزه تملک‌ها و عمرانی بوده است.

بودجه شهرداری شیراز به 6160 میلیارد تومان افزایش یافتسهم اعتبارات ورزش همگانی در بودجه شهرداری‌ها افزایش می‌یابدبخشی از بودجه شهرداری همدان به ترویج امربه‌معروف و فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یافت

رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه بودجه با افزایش مد نظر به 760 میلیارد تومانی رسید، ابراز داشت: 80 درصد بودجه بررسی شده است و خوشبختانه بودجه کاملا عملیاتی و منطقی است و از گزافه‌گویی و دیدن عددهای درشت خودداری شده است و با تصویب آن با وجود آن که بیش از شش ماه در خدمت مردم نیستیم اعداد و ارقام واقعی است و دیگر عزیزان می‌توانند بر اساس بودجه برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه جلسات فشرده تا بررسی کامل بودجه ادامه دارد گفت: همواره منافع شهروندان را در نظر داشتیم و بر همین اساس بر اساس درآمدها و اعتبارات سعی داشتیم بودجه را تدوین و تصویب کنیم و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و شهرداری کاشان نیز در این زمینه سعی کرده است منطبق با واقعیات بودجه‌ریزی داشته باشد.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر کاشان میلیارد تومان شهرداری کاشان بودجه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ استاندار زنجان گفت: نهاد شورا اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین ساختار مردم سالاری دینی است و اگر قرار باشد کشورمان در تحزب رشدی داشته باشد به این نقطه باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه امیدواری‌های زیادی در شورا‌ها ایجاد شده است افزود: از زمان شکل گیری شورا‌ها در کشور سال‌ها گذشته است و این نهاد‌ها اکنون به بلوغ رسیده اند، عملکرد و رفتار‌ها نیز نسبت به قبل بهتر شده است.

افشارچی بابیان اینکه در ۲ و نیم سال گذشته کار‌های متعددی در حوزه شورا‌های شهری و روستایی استان انجام گرفته است، ادامه داد: در این راستا سال گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال پرداختی انجام گرفت که پیش بینی می شود این رقم در سال‌های آینده به بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه تمرکز بر ارزش افزوده تولید و ثروت توسط شهرداری و دهیاری‌ها مد نظر باشد، افزود: انتظار بر این است مبنایی برای ایجاد ثروت در دراز مدت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به شعار سال گفت: وضعیت دهیاری‌ها نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته و عملیات عمرانی نیز شتاب بیشتری گرفته است.

افشارچی با بیان اینکه ایجاد کارگاه‌های اقتصادی موضوع مهمی است گفت: این استان به سمت نظام خوشه روستا‌ها حرکت می‌کند و برنامه‌هایی را در این خصوص مورد توجه قرار داده که همراهی دستگاه‌ها در تحقق آن لازم است.

وی با تأکید بر اینکه روستا‌های استان باید بیشتر مولد باشند ادامه داد: استان به موضوع مشکلات واقف است و مسئله بهره روری آب در روستا‌ها امری مهم محسوب می‌شود.

استاندار زنجان به لزوم بهره گیری از تکنولوژی‌های روز اشاره کرد و گفت: انتظار بر این است که شهرداری‌ها در این خصوص پیشگام باشند و تحولاتی را ایجاد کنند.

افشارچی با بیان اینکه دسترسی مردم به اینترنت پر سرعت در شهر‌های ابهر، خرمدره، قیدار و زنجان در حال انجام است افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید ناظر بر آینده باشد و در این میان هوش مصنوعی اولویت اول در سطح جهانی است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است