Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:36:10 GMT

مقابل بهترین تیم دنیا نباید چنین اشتباهاتی بکنید

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۰۱۶۸

مقابل بهترین تیم دنیا نباید چنین اشتباهاتی بکنید

په‌په رینا، دروازه بان لاتزیو، معتقد است که این تیم خود مقصر اصلی شکست خانگی 4-1 برابر بایرن مونیخ است و نداشتن تجربه در چمپیونزلیگ به خوبی در بازی شب گذشته خود را نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته لاتزیو برابر بایرن مونیخ، اوضاع از همان ابتدا و از دقیقه 9 بازی که پاس به عقب و اشتباه وحشتناک مدافع لاتزیو گل اول بازی را به لواندوفسکی هدیه داد، برای تیم میزبان به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اشتباهات بعدی لاتزیو منجر به جلو افتادن 4-0 بایرن مونیخ شد هر چند  بالاخره خواکین کوره آ توانست یک گل برای یاران رینا به ثمر رسانده و بازی را 4-1 کند. البته وقتی بازی هنوز 1-0 بود، بازیکنان لاتزیو روی یک صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند که این موضوع توسط داور رد شد.

 

 

په‌په رینا گفت: "آنها خیلی خوب پرس کردند و ما اشتباهاتی در پاسکاری داشتیم و جاگیری خود برای بیرون آمدن از پرسینگ بایرن داشتیم. وقتی در این سطح چنین اشتباهاتی را مرتکب شوی، قطعا مجازات خواهی شد.

 

باید این بازی را پشت سر گذاشته و فراموش کنیم چرا که فرمی که در هفته های اخیر داشته ایم به این معنا است که وظیفه ما این است که بلافاصله دوباره اوضاع را سامان دهیم.

 

لاتزیو باشگاهی است که سالها نتوانسته بود خود را به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برساند، بازیکنانی داشتیم که تنها چند بازی معدود در چمپیونزلیگ انجام داده بودند.

وقتی برابر بهترین تیم دنیا دچار اشتباه می شوید خب معلوم است که به دردسر خواهید افتاد و عواقبش را می بینید.

 

 

وقتی رویکردی اشتباه به چنین بازی دارید، قطعا بهایش را خواهید پرداخت. عطشی که به پیروزی دارید ممکن است باعث شود خودتان به پای خودتان شلیک کنید و لاتزیو تیمی نیست که عادت به برگرداندن نتیجه بازی در چنین مسابقه هایی یا حتی بازی با چنان شدت و حدتی داشته باشد. شاید این واقعا در حال حاضر برای ما زیادی بود."

لاتزیو په په رینا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو په په رینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت با پیروزی اشتوتگارت به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اشتوتگارت به‌پایان رسید.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹، جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های اشتوتگارت را به ثمر رساندند.

تک گل بایرن‌مونیخ را هری کین در دقیقه ۳۷ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت کد خبر 750534

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت