Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) با انتشار گزارشی از اطلاعات جدید به دست آمده از جاسوسان دستگیر شده در این کشور نوشت: تمرکز سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس و کشورهای ائتلاف متجاوز به استان‌های شمالی یمن، بویژه استانهای صعده و صنعا و جستجوی [اطلاعاتی از]  پدافند هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین و بطور کلی نیروهای نظامی وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و تلاش برای نابودی آن‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

انصارالله یمن به همکاری دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس با یکدیگر برای ضربه زدن به مردم مظلوم یمن اشاره و اعلام کرده است: جاسوسان دستگیر شده توسط افسران اطلاعاتی آمریکا جذب و سپس برای انجام نقش خصمانه علیه ملت یمن برای همکاری در اختیار افسران اطلاعاتی انگلیس قرار گرفتند.  

این گزارش با اشاره به اینکه جاسوسان دستگیر شده با افسران آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در فرودگاه الغیضه در استان المهره ملاقات کردند و سپس برای همکاری با افسران دستگاه اطلاعاتی انگلیس هدایت شدند، خاطرنشان کرده، جاسوسان دستگیر شده اعتراف کردند که مختصات و اطلاعات سایت‌ها و اماکن امنیتی و پایگاه‌های نظامی و غیر نظامی، تاسیسات زیربنایی و امکانات تجاری در استانهای مختلف را در اختیار افسران اطلاعاتی انگلیس قرار دادند.  

وی افزود: جاسوسان به تیپ موسوم به «المهام الخاصه» (ماموریت ویژه) تحت فرماندهی «فایز المنتصر»  پیوستند و دوره آموزش نظامی را در آن گذراندند و برای دریافت شهریه ماهیانه ۳۰۰ دلاری تلاش خود را برای کسب اطلاعات جهت در اختیار قراردادن به سرویس جاسوسی انگلیس افزایش دادند.  

گزارش انصارالله یمن اضافه کرد: تیپ «المهام الخاصه» (ماموریت ویژه) برای جذب نیرو از استانهای شمالی برای انجام کار اطلاعاتی نیروهای اشغالگر انگلیس و آمریکا تاسیس شده است و دستگاههای اطلاعاتی این کشورها در یمن در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنند و در تلاشند تا به بهانه مبارزه با تروریسم و با ادعای واهی بازسازی یمن زمینه حضور دائم خود را در این کشور فراهم کنند.  

دومین جلسه رسیدگی به پرونده ۶ جاسوس‌ که به منظور فعالیت‌های جاسوسی و خرابکارانه در خاک جمهوری یمن با دستگاه اطلاعاتی انگلیس و آمریکا همکاری کرده‌اند روز دوشنبه در دادگاه کیفری بدوی دادستانی عمومی صنعا برگزار شد.    

در این جلسه متهمان به نقش آمریکا و انگلیس در انجام بسیاری از اقدامات جاسوسی و خرابکاری در استانهای مختلف یمن از طریق عناصر وابسته به دستگاههای اطلاعاتی این کشورها اعتراف کردند.  

برچسب‌ها انگلیس رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) تروریسم یمن جنبش انصارالله آسیای غربی عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا ام‌آی۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا سیا تروریسم انگلیس رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا سیا تروریسم یمن جنبش انصارالله آسیای غربی عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا ام آی۶ اخبار کنکور جاسوسان دستگیر شده اطلاعاتی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل

 ارتش اسرائیل اعلام کرد که از صبح امروز (دوشنبه) تاکنون نزدیک به ۴۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال اسرائیل شلیک شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ارتش اسرائیل از تداوم شلیک موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت اسرائیل خبر داد.

رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که از صبح امروز تاکنون نزدیک به ۴۰ موشک از جنوب لبنان به سمت اسرائیل شلیک شده است.

بنابراین گزارش، دقایقی قبل نیز ۱۵ موشک به سمت الجلیل غربی شلیک شد.

برخی رسانه‌های اسرائیل نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در الجلیل غربی و شلیک ۱۵ موشک از خاک لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد که یک هدف نظامی در عرب العرامشه واقع در شمال فلسطین از سمت لبنان هدف آتش قرار گرفت.

همچنین یکی از مواضع اسرائیل در حومه پادگان زرعیت واقع در الجلیل غربی و یکی از مواضع این رژیم در اطراف پایگاه برکه ریشه، هدف قرار گرفت.

رسانه‌های اسرائیل همچنین از شلیک یک موشک ضد زره از لبنان به سمت پادگان زرعیت خبر دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن