Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، صادق مفرد مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی با حضور در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و خدمات رسانی‌ گروه‌های جهادی دانشجویی به مردم قرار گرفت.

مفرد درباره این سفر درباره وضعیت منطقه زلزله زده سی سخت و امداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم گفت: خوشبختانه منطقه شرایطی آرام دارد و بحرانی نیست؛ اما طبق روال همیشه در این چنین حوادثی توزیع اقلام به گونه‌ای است که عده‌ای هنوز نتوانستند چادر، پتو و وسایل گرمایشی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای امداد رسانی در منطقه حضور دارند و نیازی به حضور گروه‌های دیگر نیست، افزود: فعالیت اصلی تیم‌های مستقر، کمک به آوار برداری و امدادرسانی اولیه است. همچنین تیم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در منطقه مستقر شده و موکبی در ورودی شهر برای کمک به مردم نیز راه اندازی شده است.

مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: زلزله سی سخت خیلی به روستا‌ها آسیب نزده و بیشتر آسیب مربوط به بخش شهری سی سخت است که حدود ۲ هزار واحد مسکونی آسیب جدی دیده که از میان آن‌ها ۱۲۰۰ واحد باید بازسازی صد درصد شود و سایر واحد‌ها به مرمت نیاز دارد.

مفرد با اشاره به سرمای هوا در سی‌سخت و امکان بارندگی در روز‌های پیش رو گفت: اولین نگرانی این است که در این یک ماه باقی مانده از سال دمای هوا کاهش پیدا کند و این باعث ایجاد مشکلاتی برای خانواده‌هایی است که در چادر اسکان داده شدند.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنیم گروه‌های جهادی که می‌خواهند در بازسازی منطقه کمک کنند، شروع به جمع آوری کمک‌های مردمی و ثبت نام متقاضیان برای حضور در منطقه را آغاز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه های جهادی سازمان بسیج بازسازی بسیج دانشجویی سی سخت زلزله گروه های جهادی سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند، برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
با توجه به محدودیت منابع اعتباری، اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.
متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t ۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.
به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، همه مراحل ثبت‌نام و معرفی به بانک به‌صورت سامانه‌ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکان نیست.
فواد غزیعلی به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان ۱۸ تا ۷۰ سال است و تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال‌های گذشته از جمله این شرایط است.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان