Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:03:49 GMT

جدال آتش نشانان اهوازی با شعله‌های آتش

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۱۰۹۱

جدال آتش نشانان اهوازی با شعله‌های آتش

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات مهار آتش سوزی طی دیروز گفت: ساعت ۱۰ و ۷ دقیقه آتش سوزی پژو ۲۰۶ در مسیر سه راه فرودگاه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را که به علت بریدن تسمه خودرو رخ داده بود، مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با اشاره به حادثه نشت گاز پیک نیک که منجر به انفجار جزئی در منزل مسکونی ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه در منطقه کوی بعثت خیابان یک میثم شده بود، بیان داشت: این حادثه منجر به مصدومیت یک مرد از ساکنین منزل و خسارت به اثاثیه شد. همچنین آتش نشانان همزمان با عملیات اطفا حریق شخص مصدوم را به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او به اعزام آتش نشانان ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه در مسیر جاده ساحلی پارک مالیات اشاره و تصریح کرد: ماموران آتش نشانی با استفاده از یک رشته لوله آبرسان حریق فضای سبز را اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به نجات زن ۲۰ ساله‌ای که ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه به قصد خودکشی سعی داشت خود را از روی پل هفتم به داخل رودخانه کارون بیندازد اشاره کرد واظهار داشت: این زن با سرعت عمل آتش نشانان نجات داده شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات مهار آتش سوزی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳