Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای میراث فرهنگی ایران و گردشگری ونزوئلا به اتفاق هیئت همراه به مقام شامخ شهدای پایتخت مقاومت ایران به ویژه سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ وزاری میراث فرهنگی ایران و گردشگری ونزوئلا پس از استقبال رسمی در فرودگاه بین المللی کرمان توسط استاندار و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان رفتند.

 

 

 

علی اصغر مونسان و آلی پادرون به اتفاق هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

 

 

علی زینی وند، استاندار کرمان به ویژگی های برجسته سردار دل ها اشاره کرد و گفت:  مردم از سراسر دنیا برای حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان می آیند.

 

 


وی با بیان اینکه این منطقه و روستای قنات ملک رابر محل تولد شهید سلیمانی را برای میزبانی میلیون ها زائر پس از کرونا آماده کردیم؛ افزود: حاج قاسم اصرار داشت مزار خود را در کنار شهید حسین یوسف الهی باشد.

 

 

 

افتتاح موزه طلا و جواهرات، رونمایی از طرح شهر گردشگر( کرمان به عنوان شهر سه ستاره گردشگری) و بازدید از جاذبه های گردشگری  ماهان و شهداد در برنامه های سفر این هیات به کرمان قرار دارد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر میراث فرهنگی ونزوئلا شهید سلیمانی گلزار شهدای کرمان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان