Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سیدصالحی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: علی کریمی از جنس فوتبال است. او به همراه مهدوی کیا و با مشورت از محمد دادکان می‌توانند به فوتبال کمک کنند و فساد و باند بازی را در فوتبال از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: علی کریمی قصد دارد نفراتی را به فدراسیون فوتبال بیاورد که مشکلات فوتبال را درک می‌کنند و زخم خورده فوتبال هستند.

سید صالحی درباره مناظره کاندیدا‌های ریاست فدراسیون فوتبال در تلویزیون اظهار کرد: به نظرم مناظره چیزی برای مردم ندارد، چون مردم در انتخابات فدراسیون فوتبال رای نمی‌دهند. تماشای مناظره برای اعضای هیئت‌های فوتبال و نمایندگان باشگاه‌ها خوب است.

حضور کریمی در فدراسیون فوتبال باعث ایجاد شادابی می شود 

او افزود: آجرلو و عزیزی خادم در فوتبال زحمت کشیده اند، اما دوست دارم فردی رئیس فدراسیون فوتبال شود که از جنس فوتبال باشد. علی کریمی از دادکان مشاوره گرفته است. به طور حتم حضور این افراد در فدراسیون فوتبال  باعث می‌شود شادابی به این فدراسیون برگردد.

کریمی می تواند به فوتبال ایران اعتبار بدهد

سید صالحی بیان کرد: علی کریمی فردی شناخته شده در مجامع بین المللی است. او می‌تواند با نهاد‌های اجرایی همانند فیفا و ‌ای اف سی ارتباط برقرار کند و به  فدراسیون فوتبال اعتبار بدهد. کریمی در اروپا بازی کرده است به همین علت او چهره خوبی برای برقراری ارتباط فوتبال ایران با اروپا محسوب می‌شود. علاوه بر این، کریمی سختی‌های زیادی در فوتبال کشیده است و به خوبی می‌داند زیرساختار‌های فوتبال ما مشکل دارد.

کارشناس فوتبال درباره کاندیدا‌های ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: عزیزی خادم دوره‌ای در فوتبال بود و کیومرث هاشمی هم سابقه حضور در ریاست کمیته ملی المپیک را دارد. آجرلو هم چندین سال مدیرعامل باشگاه پاس بوده است، اما من شناخت بیشتری از علی کریمی دارم. البته در هیئت فوتبال استان تهران چنین اتفاقی رخ نداد.

کریمی مشکلات پرونده ویلموتس را راحت تر حل می کند 

او درباره چالش‌های پیش رو رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: پرداخت مبلغ قرارداد ویلموتس نیاز به بودجه زیادی دارد. فوتبال کشورمان هم ورشکسته است. به نظرم کریمی یک برند است و با توجه به ارتباطات خوبش می‌تواند مشکلات پرونده  ویلموتس را راحت‌تر حل کند.

سید صالحی درباره اینکه شانس کدام یک از کاندیدا‌ها برای ریاست فدراسیون فوتبال بیشتر است، گفت: هیئت‌های فوتبال استان‌ها در این انتخابات رای می‌دهند و ورزشکاران نقشی در آن ندارند به همین علت ارتباطات قوی در نتیجه انتخابات تاثیر گذار است. امیدوارم بدون لابی گری حق به حقدار برسد.

بیشتر بخوانید

بیانیه مشترک علی کریمی و مهدوی برای انتخابات فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال علی کریمی ریاست فدراسیون فوتبال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد