Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون علاوه بر ارائه طیف وسیعی از خدمات بانکداری مدرن، امکان استفاده بدون محدودیت برای کاربران ios را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بانک توسعه تعاون با ایجاد زیرساخت بانکداری مجازی، طیف وسیعی از خدمات امن بانکداری مدرن را در کانال ها و بسترهای مختلفی از جمله اینترنت بانک، همراه بانک و سامانه بانکداری مجازی در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه ترین سرویس ارائه شده از سوی بانک توسعه تعاون در بستر خدمات غیرحضوری، سامانه بانکداری مجازی  است که در واقع شکل جدیدی از نسخ همراه بانک، امکانات و قابلیت های اینترنت بانک و مبتنی بر تکنولوژی PWA است و این امکان را برای کاربران و مشتریان بانک توسعه تعاون فراهم نموده که از طیف متنوعی از خدمات بانکی بدون حضور به شعبه و به صورت مجازی بهره مند شوند.

گفتنی است ازجمله مهمترین مزایای این سامانه می توان به امکان جایگزنی مناسب  برای مشتریان دارای گوشی و تبلت های هوشمند دارای سیستم عامل IOS، Windows و سایر سیستم عامل های موجود در بازار اشاره کرد، که با توجه به مشکلات کاربران  IOS که به دلیل تحریم های اپل از بسیاری از خدمات بانکداری مدرن محروم یا دچار مشکلاتی بودند از این پس و با استفاده از سامانه بانکداری مجازی توسعه تعاون به طور دایمی می توانند از امکانات پیشرفته بانکداری مجازی در بستر این سامانه بهره مند شوند.

همچنین با توجه به ویژگی ها و مزایای فنی سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون، بروز رسانی و ارتقای آن بدون نیاز به نصب مجدد بوده و در لحظه آخرین امکانات به اپلیکیشن مزبور اضافه و به صورت خودکار اعمال می‌شود.

بر اساس این گزارش از جمله سایر امکانات این سامانه می توان به مدیریت سپرده ها، کارت‌ها، تسهیلات و پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی، پایا، ساتنا، دریافت رمز دوم پویا و دریافت انواع گزارشات مالی و بانکی اشاره کرد که امکانات و قابلیت های این سامانه، بانک توسعه تعاون را به عنوان بانکی پیشرو در قیاس با سایر بانکها در حوزه بانکداری مجازی قرار داده است.

گفتنی است سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون به نشانی https://vb.ttbank.ir برای تمامی کاربران در دسترس است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون بانک ها بانک سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون سامانه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول