Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در کارگاه آموزشی مشاوران و مددکاران فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۹ هزار پرونده به دوایر و مراکز مشاوره‌ای، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان ارجاع شده است، گفت: مصالحه ۷۲ درصدی پرونده‌های ارجاعی به این مراکز قبل از ورود به چرخه قضائی، یک کار ارزشمند و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تنها سازمانی هستیم که با بیش از ۱۲۸ نوع مأموریت سر و کار داریم.

القاصی مهر با بیان اینکه سرمایه‌های اجتماعی، حامی و پشتیبان ماموریت‌های پلیس هستند، اظهار کرد: جلب مشارکت عمومی زمانی حاصل می‌شود که مردم پلیس را از جنس خود و همراه خود بدانند.

او به اهمیت امنیت و احساس آن در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز هر نهاد و سازمانی که بخواهد در سطح جامعه کار و فعالیتی را انجام دهد نیازمند امنیت است که این امنیت توسط خود نهاد‌ها و سازمان‌ها انجام می‌شود و وظیفه پلیس نگهداری و پاسداشت از امنیت به وجود آمده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: نهاد و سازمانی که آرامش روانی و امنیت نداشته باشد نمی‌تواند به خوبی با مردم رفتار کند و در راه اندازی امورات روزمره و احتیاجات آن‌ها مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مددکاران اجتماعی مراکز مشاوره انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور