Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور محمدپور در گفت و گو با خبرنگار مهرف اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت و اقدام کم نظیر مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری تاکنون تعداد ۴۶٢ دستگاه انواع تراکتور بهمراه ادوات، ٣١ دستگاه کمباین و ٣٨ دستگاه دروگر به بهره برداران بخش کشاورزی استان واگذار شده است.

رئیس اداره امورفناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان افزود: این میزان ماشین‌های کشاورزی واگذار شده نسبت به سال‌گذشته حدود ٢٠٠ درصد رشد داشته و سبب ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان به رقم ٢/٠۵ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای جذب این ماشین آلات، ٧٨٠ میلیارد ریال تسهیلات و ٢۶٠ میلیارد ریال آورده بهره بردار، جمعاً ١٠۴٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر ٣٠٠ درصد رشد قابل ملاحظه‌ای یافته است.

کد خبر 5155385

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان زاهدان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا زلزله آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز سی سخت کرونای انگلیسی شهرستان کرج مشهد شهرکرد گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سید محمد رضا سیدحسینی گفت: طبیعت خشک و کم باران استان، نیاکان سخت کوش مردم این دیار را مانند سایر استان‌های کویری کشور به سمت تکنولوژی حفر قنات سوق داده که نتیجه زحمات آنها در قالب هزار و ۹۲۵ رشته قنات به طول دو هزار و ۳۲۷ کیلومتر به عنوان میراثی گرانبها به ما سپرده شده است.
وی گفت: استان سیستان و بلوچستان از نظر تعداد قنوات رتبه ششم کشوری و به لحاظ وابستگی کشاورزی استان به آب قنات با ۱۵ درصد رتبه چهارم کشوری را در بین استان‌های قنات خیز کشور داراست و این نکته موید نقش بسزا و مهم قنات در تولید محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال در استان است.
وی اظهار کرد: در بارندگی‌های اسفند ماه سال گذشته و بارش‌های فروردین امسال و وقوع سیل در استان، بیش از ۳۰۰ رشته از قنوات دچار خسارت شده است و جهت مرمت و بازسازی این قنوات، اعتباری بیش ازهزار و ۲۰۰ میلیاد ریال مورد نیاز است.

دیگر خبرها

  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند