Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@03:30:23 GMT

طرح آموزش جامع قرآن کریم در اندیمشک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۱۷۱۰

طرح آموزش جامع قرآن کریم در اندیمشک آغاز شد

صداقت‌منش از آغاز طرح آموزش جامع قرآن کریم توسط قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) در اندیمشک خبر داد و گفت: قصد داریم با اجرای این طرح، خلاءهای آموزش قرآن کریم را برطرف کنیم.

«محمدجواد صداقت‌منش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص جایگاه و اهمیت قرآن کریم اظهار کرد: به گفته امیرالمومنین (ع) قرآن بهار دل‌ها است و این یعنی قرآن دل‌های مرده را همانند بهار که جان دوباره به زمین می‌بخشد، زنده می‌کند و زمین پر از گناه انسان با خواندن و یاد گرفتن و تامل در آن جان تازه‌ای می‌گیرد و همچنین گل‌ها و درختان زندگی و دل ما شکوفه حیات می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا (س) اندیمشک از آغاز طرح آموزش جامع قرآن کریم توسط قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) خبر داد و افزود: با برگزاری این طرح در ماه‌های پربرکت رجب، شعبان و رمضان می‌توانیم خلاءهای آموزش قرآن کریم را برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه روخوانی، روانخوانی، حفظ موضوعی، تفسیر و مفاهیم قرآن بخش‌های طرح آموزش جامع قرآن کریم هستند اذعان کرد: یکی از ویژگی‌های این طرح رايگان این است که خانواده‌ها هم با نوجوانان تحت تعلیم آن، همراه هستند و این یعنی خانه عطر قرآن می‌گیرد.

 

صداقت‌منش تصریح کرد: در شرایط کنونی که ويروس کرونا فراگیر شده است، ما قرآن را در ماه‌های رجب و شعبان به خانه‌ها می‌بریم و تعلیم قرآن را در خانه‌ها به وجود می‌آوریم که همین امر باعث برکات بسیار زیادی در زندگی خانواده‌ها خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) اندیمشک با فعالیت‌های درخشان قرآنی توانسته در سطح شهرستان خوش بدرخشد و طرح‌های گوناگونی را در زمینه فعالیت‌های قرآنی اجرا کند و به نتایج خوبی هم دست یابد.

 

مدیر کانون الزهرا (س) اندیمشک با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در طرح آموزش جامع قرآن کریم در سه گروه مبتدی، نیمه مبتدی و پیشرفته قرار گرفته‌اند یاد آور شد: امید است این طرح باعث شود سایر مجموعه‌های فرهنگی هم بتوانند از بستر مهم فضای مجازی استفاده کنند و قرآن را بیش از پیش به خانه‌ها ببرند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرآن کریم مسجد الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند