Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@03:53:34 GMT

مرد استقلالی سرمربی ماشین‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۲۰۸۱

مرد استقلالی سرمربی ماشین‌سازی شد

سرمربی جدید ماشین‌سازی تبریز پس از تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی پاشازاده که اخیرا هدایت تیم دسته دومی پاس همدان را برعهده داشت و البته از همکاری با این تیم استعفاء داده بود، رسما به‌عنوان ماشین‌سازی تبریز انتخاب شد.

 

مدافع سابق استقلال که سال گذشته نیز همراه با شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر مربیگری کرده بود، پس از نیم‌فصل دوری دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشت و هدایت تیم ماشین‌سازی تبریز را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماشین‌سازی که در نیم‌فصل اول نتایج ضعیفی داشت و تنها ۸ امتیاز در ۱۵ مسابقه به دست آورد، امیدوار است با حضور پاشازاده شرایط بهتری پیدا کند و از قعر جدول بالا برود و در لیگ برتر بماند.

سبزپوشان فوتبال تبریزی فصل را با وحید بیاتلو آغاز کردند ولی پس از آن با سعید اخباری به‌عنوان سرمربی ادامه همکاری دادند تا اینکه این مربی در پایان نیم‌فصل از سمت خود استعفاء داد تا امروز مهدی پاشازاده به‌عنوان جانشین وی انتخاب شود.

پاشازاده سابقه سرمربیگری در تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، بادران تهران، سرخ‌پوشان پاکدشت، شهرداری ماهشهر، سپیدرود رشت، شاهین شهرداری بوشهر و پاس همدان را دارد و امید زیادی دارد تا ماشین‌سازی را از بحران و قعر جدول نجات بدهد.

 

همچنین محمد نیک‌سیرت، مهاجم پیشین استقلال و دستیار مهدی پاشازاده در تیم‌های اخیر او نیز قراردادش با ماشین‌سازی را امضاء کرد تا در کادر فنی این تیم برای ادامه فصل حضور داشته باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی مهدی پاشازاده سرمربی جدید ماشین سازی ماشین سازی مهدی پاشازاده محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها