Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداران و مسئولان مراکز سلامت شهرستان‌های هم‌مرز با استان خوزستان باید قاطعانه به موضوع ورود و در صورت لزوم برخورد قانونی و قضایی با متخلفان بهداشت داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد ، جعفر مردانی پیش از ظهر امروز در قرارگاه عملیاتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان با ابراز نگرانی از شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا در 10 استان کشور، اظهار داشت: در 11 شهرستان استان خوزستان این ویروس شیوع پیدا کرده و گزارشاتی از ابتلا در استان اصفهان نیز ارائه شده که با توجه به همجواری و ارتباطات تنگاتنگ فرهنگی قومیتی و مراودات مردم جای نگرانی بسیار زیادی وجود دارد و باید تدابیر لازم در این خصوص انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شلوغی بازار، نشست‌ها، دورهمی‌ها، برگزاری مراسم‌ها عقد و عروسی و ترحیم  نیز از نگرانی‌های دیگر در مورد شیوع کرونا است که باید صدا و سیما، اصحاب رسانه و شبکه‌های فضای مجازی، ائمه جمعه و جماعات و افراد‌ ذی‌نفود جهت اطلاع‌رسانی خلاقانه برای پررنگ‌ کردن ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عواقب ناگوار عدم رعایت آن همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در تشدید نظارت‌ها، باید محدودیت‌ها از سوی پنج کمیته‌ ادارات، مراکز تجاری، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ترددها افزایش و این کمیته‌ها گزارشات خود را در جلسات آتی ستاد و قرارگاه کرونا ارائه دهند.

مردانی بیان داشت: فرمانداران و مسئولان مراکز سلامت شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌های هم‌مرز با استان خوزستان باید قاطعانه به موضوع ورود و در صورت لزوم برخورد قانونی و قضایی با متخلفان بهداشت داشته باشند چراکه ملاحظه‌کاری در شیوع کرونا خسارات جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

وی ادامه داد: طرح محدودیت‌های هوشمند از ساعت 21 تا 3 بامداد در حال اجرا است که باید تشدید شود و مکاتبه در خصوص عدم تردد از خوزستان به چهارمحال و بختیاری صورت گرفت همچنین ورودی خوزستان از سمت سد کارون 4 و گردنه تاراز کنترل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ضرروی است دستورالعمل نحوه فعالیت صنوف در روزهای پایانی سال با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی از سوی سازمان صمت و اتاق اصناف استان تدوین و با همکاری تعزیرات حکومتی نظارت‌ها تشدید شود.

آماده‌باش نوروزی پلیس از 20 اسفند/ محدودیت‌های کرونایی در خوزستان افزایش یافتاعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در خوزستان/کمبود پرستار در تمامی بیمارستان‌های اهوازدومین مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در استان گیلان شناسایی شد

مردانی اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها حداقل تا پایان سال باید لغو و موضوع برگزاری مسابقات ملی ورزشی در استان در جلسه هفته آینده ستاد کرونا مطرح و تصمیم‌گیری لازم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده هر چه بیشتر از اقلام خوراکی استرلیزه و هموژنیزه به منظور کاهش چرخه انتقال ویروس به ویژه ویروس جهش‌یافته، تشریح کرد: عرضه اقلام خوراکی سنتی فقط در محل تولید و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تشدید نظارت‌ بر پایانه‌های مسافربری، گفت: راه‌اندازی نقاهتگاه‌ در مراکز همه شهرستان‌های استان الزامی و نظارت و تجهیز مجموعه ورزشی آموزش و پرورش در قالب نقاهتگاه ضروری است.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی محدودیت ها شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است