Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ پس از رای گیری اعضای اتحادیه تکواندو آسیا، مسابقات قهرمانی نوجوانان، نونهالان و پاراتکواندو آسیا در دو بخش کیوروگی و پومسه که قرار بود در سال ۲۰۲۱ برگزار شود، به تعویق افتاد.

با اعلام رسمی از سوی "کی سوک لی" رییس اتحادیه تکواندو آسیا با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در بخش کیوروگی و ششمین دوره این رقابت‌ها در بخش پومسه در سال ۲۰۲۱، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا (کیوروگی و پومسه) ۲۰۲۱ و هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا پاراتکواندو ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رای اعضاء اتحادیه تکواندو آسیا این رقابت‌ها سال ۲۰۲۲ و به میزبانی مغولستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو پومسه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو پومسه فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو پومسه اخبار کنکور تکواندو آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت ماده پرش با نیزه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات؛ ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰ متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد