Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:54:43 GMT

به دنبال جذب اسپانسر اختصاصی ورزش بانوان هستیم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۲۵۴۷

به دنبال جذب اسپانسر اختصاصی ورزش بانوان هستیم

ایسنا/اصفهان معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به مشکلات مالی و بودجه در بخش بانوان، گفت: به دنبال جذب اسپانسرهای اختصاصی برای ورزش بانوان هستیم تا شرایط رشد و پیشرفت بیشتر آنها فراهم شود.

نرگس قدوسی امروز (چهارشنبه_ ۶ اسفندماه) در آیین تجلیل از نواب رئیس هیئت های ورزشی استان اصفهان و جلسه هم اندیشی ورزش بانوان که در هتل کوثر برگزار شد، با تقدیر و تشکر از نسرین شاکری فر معاون قبلی ورزش بانوان استان اصفهان، اظهار کرد: در حوزه ورزش همگانی، اصفهان یکی از اثرگذارترین استان ها در تمام فدراسیون ها است و بانوان هیئت های ورزشی در این جایگاه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویروس کرونا تمام حوزه های ورزشی را تحت الشعاع خود قرار داد، اما هر زمان و جایی که حتی کوچکترین شرایط برای فعالیت ایجاد می شد از آن استفاده کردیم، برگزاری مسابقات مجازی و یا لیگ های متمرکز در رده های مختلف با گرفتن مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله اقداماتی بود که در این زمان انجام دادیم.

وی تصریح کرد: اجزای طرح های توسعه از جمله قامت سنجی که در ۲۱ روستا انجام شد و کارگاه های اصلاحی آن، طرح مسابقات کارکنان شاغل که با استقبال روبرو شد، جام نشاط و تندرستی، طرح طبیعت گردی با همکاری محیط زیست، طرح پیرامید که با همکاری هیئت ووشو استان برگزار شد و با استقبال شهرداری روبرو شد و طرح سلامت صبا برای کارمندان از دیگر اقدامات انجام شده است.

معاونت ورزش بانوان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بحث حمایت از قهرمانان از ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه داشتند و همچنین قهرمانان بین المللی و جهانی تقدیر شد. ورزشکاران ما هر زمان به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کردند، بدون جواب و دست خالی برنگشتند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی و جلساتی که داشتیم به دنبال شناسایی صنایع و اسپانسرهایی برای ورزش بانوان بودیم تا بتوانیم برای هر رشته و یا ورزشکاران بتوانیم اسپانسر جداگانه داشته باشیم.

قدوسی گفت: در انجام برنامه‌ها، توجه و ارتباط با رسانه تعامل خوبی داشته ایم، چراکه به عنوان بخشی از بال های ما در مسیر توسعه و رشد می توانند به ما کمک های زیادی داشته باشند.

وی همچنین اظهار کرد: توجه به بخش جوانان و سمن ها به عنوان بخشی از اداره کل ورزش و جوانان و مسایل و موضوعات و دغدغه هایی آنها، ضرورت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ستاد ملی مبارزه با کرونا استان اصفهان استان اصفهان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد