Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:33:23 GMT

سرگردانی بیماران با نسخه نویسی اکترونیک

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۲۷۵۱

سرگردانی بیماران با نسخه نویسی اکترونیک

مسئولین محترم لطفا اجرای نسخه نویسی الکترونیک را متوقف کنید! بیماران در داروخانه ها و مطب ها سرگردان شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اجرای نسخه نویسی الکترونیک بعد از 6 سال تاخیر از ابتدای اسفندماه سالجاری آغاز شده و بیماران برای دریافت دارو از داروخانه نیاز به دفترچه ندارند و می توانند با ارائه کارت ملی خود داروی خود را با سربرگ پزشک دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال اینجاست که مسئولین برای اجرای این طرح امکانات و بستر های داروخانه ها را بررسی کرده اند یا اینکه این طرح نیز همانند سایر طرح ها با شکست مواجه خواهد شد؟!

اجرای این طرح بر اساس گزارش ها و بررسی کارشناسان معایب بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها در حال حاضر و در شرایط کنونی که درگیر شیوع بیماری کرونا هستیم ازدحام جمعیت در داروخانه ها است که باعث بیشتر شدن بیماری کرونا خواهد شد.   این طرح قرار بود سال 93 اجرا شود که مسئولین بیمه ها کم کاری خود را می خواهند با سرگردانی بیماران در داروخانه ها جبران کنند!   بر اساس این گزارش می توان گفت: اجرای این طرح که معایب بسیاری دارد و داروخانه ها هزینه های زیادی را متحمل خواهند شد فقط و فقط به نفع بیمه ها می باشد و شاید هم برخی مسئولین می خواهند در انتهای دولت این طرح را به اسم خود تمام کنند.   در پایان و بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما از داروخانه ها و مطب پزشکان، بیماران و مراجعه کنندگان از اجرای این طرح انتقاد دارند چرا که بسیاری از مراجعه کنندگان یا بیمه نیستند یا کارت ملی به همراه خود ندارند و یا اتباع خارجی هستند.   مسئولین محترم به درخواست مردم اجرای این طرح را متوقف کنید و از بستر سازی مناسب این طرح را اجرا کنید.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرای این طرح داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل